2019. május 21., Konstantin
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

Így néznének ki a híres logók környezetbarát verzióban

Kevés grafikus gondolkodik úgy, hogy mennyi tintát vesz majd igénybe az általa tervezett logó, pedig ha belegondolunk, mennyi helyre nyomják rá a híres logókat, ez elég fontos szempont lenne. Az Ecobranding kezdeményezés újragondolta az ikonikus márkajelzéseket úgy, hogy környezetbarát módon minél kevesebb tintát használjon.

A sok teli logotípia és minta helyett az Ecobranding inkább levegős, kecsesebb formákat tervezett, melyek továbbra is nagyon jól mutatnak, mégis sokkal jobbat tesznek a környezetnek. Az alábbi képeken azt is pontosan kiszámították, hány százalékkal kevesebb tinta kell így a logókhoz – érdemes lenne újragondolni őket!

Fotó: Ecobranding

A McDonald's logójának átalakításával 35%-kal kevesebb tintára lenne szükség, mellyel milliókat lehetne spórolni.

Fotó: Ecobranding

A Coca-Cola logóját kis mértékben megváltoztatva 13,25% tintát lehetne megspórolni.

Fotó: Ecobranding

A Starbucks logóján se kellene radikálisan változtatni, hogy 38,57%-kal kevesebb tintát használjanak el a nyomtatáshoz.

Fotó: Ecobranding

A H&M áttervezett logója nemcsak 23,96%-kal kevesebb tintát használna a nyomtatáshoz, de az újragondolt logó abszolút illeszkedik a márka arculatához.

További érdekes logók itt érhetők el.

Neked ajánljuk
Hogy MIBŐL van ez a pulóver??? Megérkezett Budapestre a környezetbarát kávéscsésze A fenntartható kakaóval a Mondelēz-re (és ránk is) édesebb jövő vár A műanyag zacskók azonnali betiltását sürgeti a német fejlesztési miniszter Lefotózták az első tisztán elektromos Škodát
Tovább a forrásra: nlcafé.hu
Vissza
Hírfolyam