2021. június 16., Jusztin
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

Sztárokkal tör be a fenntartható divat világába a Gucci

A luxusmárka Gucci Circular Lines névre keresztelt zöld vonalán belül dobta piacra újrahasznosítható, ökoanyagokból készült termékeit. Az újdonsághoz kapcsolódóan Built a Treehouse címen (magyarul Építs lombházat) kampányt is indítottak, amelyben a természet megóvásának fontosságát hangsúlyozzák.

A kollekció megtervezése igazi csapatmunka volt, hiszen a bolygó megmentése mindannyiuk érdeke – fogalmazott Alessandro Michele, a Gucci kreatív igazgatója. A kampány egyik arcának pedig Jane Fondát választották, akit nemcsak eleganciája, de a klímaváltozással kapcsolatos harcos aktivizmusa miatt is alkalmasnak találtak a feladatra.

A kampány kiindulópontjául az a gondolat szolgált, hogy a Gucci szeretné párbeszédre hívni az embereket arról, hogyan építhetnénk együtt valami újat.

Forrás: GUCCI/youtube.com
Neked ajánljuk
A világ nem varázsütésre lesz fenntarthatóbb, de apró lépésekkel is messzire juthatunk A fenntarthatóságot szem előtt tartva alkotó magyar fotósok és formatervezők mutatkoztak be Romániában Ingyenes startup-dizájntáborra pályázhatnak a középiskolások Magyarországon teszteli az új csomagolási fejlesztését a Coca-Cola A nyomtatható és újrahasznosítható telefonok vethetnek véget a nyersanyagpazarlásnak
Tovább a forrásra: instyle.hu
Vissza
Hírfolyam