A fenntartható divat is főszerepet kapott a Seoul Fashion Weeken
A digitális kifutón az upcycling, a zero waste, a környezetkímélő anyagok és Dél-Korea első vegán divatmárkája is helyet kapott.
A Joy a divathéten felvonuló fenntartható márkáiból válogató beszámolójában első helyen az UL:KIN-t említi, amelynek a fenntartható divat népszerűsítése mellett az is célja, hogy szűkítse a teret a művészet és a divat között.
Az UL:KIN signature darabja egy festményből készült upcycling táska, a 2022-es tavaszi-nyári kollekciójukhoz pedig többek között elfeledett esküvői ruhákból kreáltak edgy ready-to-wear darabokat.
A GREEDILOUS idén Atlantisz titokzatos világához és tengeri állatokhoz nyúlt inspirációért. A különleges színpaletta és a személyiséggel felruházott medúza-, tengerirózsa-printek az óceán védelmére hívják fel a figyelmet. A teljes kollekció organikus pamutból és egyéb újrafelhasználható anyagokból készült.
A HOLY NUMBER 7 dizájnerpárosa, Song Hyunheui és Choi Kyoungho szellemes és eksztatikus utcai dizájnjait mutatta be kisfilmjükben. A vagány kollekció teljes egészében zero waste, és korábbról megmaradt anyagdarabok felhasználásával készült.
A divathetet az ország első vegán divatmárkája, a Vegan Tiger zárta. Az innovatív és kihívó stílusú darabok az egyszerű sziluetteket keverik merészebb színekkel és funky pop art printekkel. Az egyik legemlékezetesebb visszatérő mintha a szárnyas macska, amellyel a tervező, Yang Yoona képzeletben a kóbor macskáknak ad nagyobb esélyt az autókkal szemben.