2022. január 18., Piroska
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

Művészi minták kényelmes, fenntartható szetteken

Az új magyar ruhamárka a karantén új igényeire adott válaszként jelent meg, de törekvéseik és terveik bőven túlnőnek a járvány időszakán.

A Budapesti Metropolitan Egyetem mesterszakán tanuló Juhász Dorottya grafikus/illusztrátor, és legjobb barátnője, a MOME dizájn- és művészetmenedzsment szakán mesterdiplomát szerző Horváth Borbála már 17 éves koruk óta dédelgetnek közös projekteket, a járvány idején pedig – most először – meg is ragadták az alkalmat terveik megvalósítására. Így jött létre a BEBI loungewear – ismerteti a Marie Claire.

A karantén idején esztétikus ruhadarabokra vágytak, amelyeket nemcsak otthon, hanem bevásárláshoz vagy kutyasétáltatáshoz lehet hordani: egyedi, fenntartható, természetes alapanyagból készülő, kényelmes szabású darabokra – mivel ilyeneket nem találtak, belevágtak saját kollekciójuk megvalósításába.

A márkánál a kényelem mellett a fenntarthatóság is fontos szempont: minden termékük 100%-ban Magyarországon készül az anyagok kötésétől a mintázáson át egészen a csomagolásig.

A kollekciók korlátozott darabszámban készülnek, így nem halmoznak fel felesleges készleteket és elkerülhetik az anyagpazarlást is. Arra is törekednek, hogy kizárólag természetes anyagokat használjanak, és még csomagolásaik is teljes mértékben műanyagmentesek és újrahasznosíthatóak.

A BEBI mintái és branding elemei mögött Dóra áll, a szabásmintákért, illetve a kommunikációs és marketingtevékenységért Bori felel. Az első kollekcióban letisztult, absztrakt minta került termékeikre.

Fotó: BEBI Loungewear/facebook.com
Neked ajánljuk
A hulladék hozhatja újra lendületbe a divatipart Az autók belső tereibe is utat tör magának a rattan Egy kultikus fenyőfa mesébe illő megmenekülése Részletes „szemétkisokost” tett közzé az MNB A klímaváltozás súlyos károkat okoz az északi-sarkvidéki infrastruktúrában
Tovább a forrásra: marieclaire.hu
Vissza
Hírfolyam