Minikonferencia a fenntartható divat és a márkaépítés kihívásairól
Új év, új ruhatár? Vagy új év, új divat? A divatiparban számos fontos változás ment végbe az elmúlt években. Hogyan lehet egy márka fenntartható? Milyen a tudatos vásárló? A Pinkponilo és az Európa Pont először megrendezésre kerülő, közös minikonferenciája a fenntarthatóság és a divat találkozásából adódó kérdésekre keres választ.
Az online vásárlás a járvány ideje alatt népszerű időtöltéssé vált, ugyanakkor az éghajlatváltozás arra késztet minket, hogy inkább tartósabb alapdarabokat szerezzünk be újabb fast fashion kollekciók helyett – mutatnak rá a szervezők.
Eközben a divat mindig trendi, így a mai napig sokakban megfogalmazódik a gondolat, hogy szeretnének a szakmában elhelyezkedni, akár saját márkát indítani.
De milyen kihívásokat jelent egy új márka elindítása a környezet (védelme) szempontjából, vagy akár gazdasági téren?
A konferencia előadói – divattervezők, közgazdászok és divatcégnél vezető pozíciót betöltő szakértők – a változó vásárlói igényekkel, a fenntarthatósággal és a greenwashing jelenségével is kiemelten foglalkoznak majd.
- A rendezvény ingyenes, de regisztrációhoz kötött, és védettségi igazolvánnyal látogatható.
- Időpont: 2022, január 26. 17:00–20:00
- Helyszín: Az esemény megtekinthető személyesen az Európa Pontban, illetve online az Európa Pont Facebook-oldalán, illetve az Európai Bizottság Magyarországi Képviseletének YouTube-csatornáján.
- Részletes program: hungary.representation.ec.europa.eu
- Facebook-esemény: facebook.com/events/333726651922098