2022. május 28., Csanád, Emil
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

Minikonferencia a fenntartható divat és a márkaépítés kihívásairól

Új év, új ruhatár? Vagy új év, új divat? A divatiparban számos fontos változás ment végbe az elmúlt években. Hogyan lehet egy márka fenntartható? Milyen a tudatos vásárló? A Pinkponilo és az Európa Pont először megrendezésre kerülő, közös minikonferenciája a fenntarthatóság és a divat találkozásából adódó kérdésekre keres választ.

Az online vásárlás a járvány ideje alatt népszerű időtöltéssé vált, ugyanakkor az éghajlatváltozás arra késztet minket, hogy inkább tartósabb alapdarabokat szerezzünk be újabb fast fashion kollekciók helyett – mutatnak rá a szervezők.

Eközben a divat mindig trendi, így a mai napig sokakban megfogalmazódik a gondolat, hogy szeretnének a szakmában elhelyezkedni, akár saját márkát indítani.

De milyen kihívásokat jelent egy új márka elindítása a környezet (védelme) szempontjából, vagy akár gazdasági téren?

A konferencia előadói – divattervezők, közgazdászok és divatcégnél vezető pozíciót betöltő szakértők – a változó vásárlói igényekkel, a fenntarthatósággal és a greenwashing jelenségével is kiemelten foglalkoznak majd.

Neked ajánljuk
Egy egyszerű, fekete póló kalandos eredettörténete Mi születhet egy jógamatrac és egy kávészsák nászából Zöld utakon az örökifjú kék textil Amerikában szigorúbb szabályokra számíthatnak a fenntartható alapok 18 millió forintot gyűjtött a menekülteknek a CIB Bank
Tovább a forrásra: humusz.hu
Vissza
Hírfolyam