2022. május 21., Konstantin
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

Társadalomtudatos brandet hozott létre a fenntartható magyar dizájnermárka

A®TYPICAL Nude by Nubu márkanév alatt mutatkozott be az az egyedi ruhakollekció, amelyet egy autizmusban érintett fiatal tehetség grafikái díszítenek.

Az új márka tulajdonosai, Garam Judit és Buday Kollárik Tímea egy olyan víziót valósítottak meg, ahol a művészet és a dizájn összefonódik egy fontos üzenettel, társadalmi felelősségvállalással – írja a Kreativ.

A hazánkban gyártott, magas minőségű, fenntartható alapanyagokból készült kényelmes, letisztult, különleges darabokat autizmusban érintett fiatal művészek által készített grafikák fémjelzik.

A tervek szerint szezononként új grafikák kerülnek majd az izgalmas kollekció darabjaira.

Az első kollekció grafikáit a 16 éves, autizmusban érintett gimnazista fiú, Buday Bence készítette. A különleges grafikákat a kollekció tervezője „A” betűt formázó dizájnelemekkel egészítette ki, mely a márka fő motívumává vált.

Buday Kollárik Tímea, az A®TYPICAL Nude by Nubu márka megálmodója és társtulajdonosa 2019-ben alapította meg Bencével közösen a Csudibogár Clubot, amely magasan funkcionáló, autizmussal élő 10–20 év közötti gyermekek és fiatalok közösségi tere, ahol megtalálhatják önmagukat, megismerhetik azokat, akik hozzájuk hasonlóak, és barátokra lelhetnek egymás között. Az újonnan létrehozott márkával pedig teret adnak a kiteljesedésüknek. A kollekció minden darabjának kiskereskedelmi árából 5%-kal a Csudibogár Clubot támogatják a tulajdonosok.

Fotó: A®TYPICAL Nude by Nubu/kreativ.hu
Neked ajánljuk
Mi születhet egy jógamatrac és egy kávészsák nászából Rangos nemzetközi elismerésben részesült a Nanushka Magyar márka is kínál vegán szőrmét Rekordmeleget hozott a május Franciaországban Lépésről lépésre halad Japán afelé, hogy valóban az óceánba engedjék a fukusimai szennyvizet
Tovább a forrásra: kreativ.hu
Vissza
Hírfolyam