2020. november 24., Emma
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

Egy apa és fia boszorkányos utazása Skóciába a világjárvány idején (képgalériával)

Micsoda apa! A járványhelyzet miatt kútba esett a kisfia első repülőútja, ő mégis „megutaztatta” őt, bevetve minden találékonyságát, amellyel sosem felejthető élményt ajándékozott a csemetéjének.

Bóna László Misi fiával karácsony óta tervezett egy kirándulást Skóciába. Egy volt skót kollégája idegenvezetésével jártak volna be néhány szép helyet egy hét alatt. A családapa nem tartja magukat egy „utazós családnak”, 12 éves kisfiának ez lett volna az első repülése, aki olyannyira készült az útra, hogy külön angolórákra járt. Az apuka már januárban megvette a repülőjegyeket, lefoglalta a szállást, és Misivel napi szintre lebontották az úti tervet. Aztán jött a vírushelyzet.

„Nem szerettem volna, ha ez a nagy rákészülődésünk csak úgy nyomtalanul elenyészik, ezért gondoltam, hogy ha már igazából nem mehetünk, legalább virtuálisan utazzuk ki magunkat.

A képek készítése elég nagy móka volt. Néha vártuk a napsütést egy-egy kép miatt, néha vártuk a borult időt. És igyekeztünk a ruházattal és a kiegészítőkkel is következetesen bánni. Volt, hogy lezuhanyoztam magam esőkabátban, hogy minél hitelesebb legyen az ottlét.

A képeket az utunk állomásaira időzítve tettük fel a Facebookra, az egyórai ágyúlövésnél még az időeltolódásra is figyeltünk!

Röviden ennyi. Ja, és ha visszagondolok az elmúlt hetemre, a rengeteg készülődés és képválogatás miatt néha úgy éreztem, mintha tényleg ott lettünk volna. Szóval az emlékeimet is sikerült manipulálni, nem csak a fotókat” – mesélte az édesapa.

Íme, a nem mindennapi utazás képei:

1.)

2.)

3.)

4.)

5.)

6.)

Még több kép tekinthető meg az édesapa és kisfia „skóciai kalandjáról” Bóna László közösségi oldalán.

Neked ajánljuk
Lebegő szélerőművek a tenger közepén A Fagyimaci Akciócsoport is részt vesz az Európai Hulladékcsökkentési Héten Egy magazin a kreatív újrahasznosítás szerelmeseinek Óriási árvíz tombol Dél-Olaszországban Decemberben piacra dobhatják a világ egyik legolcsóbb villanyautóját