Fontos ügyek mellett kampányol a Bookline
A novemberi országos kampány négy olyan területet jár körül, amely a fenntartható jövő alapját jelenti: a nemek közti egyenlőséget, a klíma- és környezetvédelmet, a minőségi, élethosszig tartó tanulást és a mentális egészséget.
A vállalat célja nemcsak az, hogy a négy témáról közérthető információkat nyújtsanak, hanem hogy mindezt hiteles és izgalmas könyvek segítségével tegyék meg. A figyelemfelhívó látványelemek a jövő lehetséges forgatókönyveit járják körbe, és azokra a változásokra mutatnak rá, amik a legelemibb szinten érintik a mindennapjainkat.
Számtalan jól ismert könyv közül három klasszikus regényt választott ki a Bookline-csapat (Hemingway – Az öreg halász és a tenger, García Márquez – Száz év magány, Móricz – Légy jó mindhalálig).
Ezekhez a művekhez egyedi borítókat terveztek, a címeket pedig úgy hekkelték meg, hogy láthatóvá váljanak a mindennapokat egyre jobban beárnyékoló környezeti és társadalmi kihívások.

A november 1. és december 6. közötti kampányidőszakban a bookline.hu/jövő aloldalon több száz olyan klasszikus és kortárs regényt, tényirodalmi munkát, gyerekkönyvet és ingyenesen elérhető cikket lehet elolvasni, ami segíti az olvasókat a problémakörök érzékenyebb, pontosabb megközelítésében. A Bookline-hírlevelekben és közösségi médiafelületeken pedig napi szinten jelennek meg fenntarthatósággal kapcsolatos edukációs anyagok, ismeretterjesztő érdekességek, könyvajánlók.