2022. január 27., Angelika
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

A vegán termékek népszerűsítésére indított kampányt a Lidl Németországban

A Lidl Németországban online, tévés és rádiós marketingkampányt indít Vemondo márkanév alatt forgalmazott, alternatív élelmiszerei népszerűsítésére.

Ebben a termékkörben kizárólag növényi alapú, karbonsemlegesen készült árukat kínálnak a vevőknek. A kampány célja, hogy rábírják az embereket a vegán ételek kipróbálására – adta hírül az European Supermarket Magazine nyomán a Napi.hu

A hirdetésekben Ralf Möller színész és Timo Franke sztárséf is részt vesz. Igyekeznek olyan termékeket ajánlani, amelyek nem csupán fenntartható módon készülnek, hanem az áruk is elfogadható. Eközben a cég németországi honlapján 600 vegán étel receptjét osztják meg az érdeklődőkkel.

Ami a karbonsemlegesség követelményét illeti, az a termelés mellett a szállításra is vonatkozik.

A cél az ifjabb generációk rászoktatása a tudatosabb érkezésre, amihez persze az áruházlánc vegán termékeinek kínálata adhat jó alapot. A németországi lépés illeszkedik a boltlánc tulajdonosa, a Kaufland-üzleteket is működtető Schwarz-csoport tervébe, amely mielőbbi karbonsemlegességet irányoz elő.

A Lidl Magyarországon a nyári rendezvényekhez kapcsolódó élelmiszermentő programjával csökkentette működésének környezeti terheit és járult hozzá a rászoruló családok támogatásához.

Neked ajánljuk
A Lidl teljesen átállt zöldáramra Minikonferencia a fenntartható divat és a márkaépítés kihívásairól Bakonyi juhászasszony (dokumentumfilm) Még tart az Ana okozta károk felmérése Délkelet-Afrikában Az elmúlt napokban Törökországot és Görögországot is elérte az extrém hidegfront
Tovább a forrásra: napi.hu
Vissza
Hírfolyam