2018. február 20., Aladár, Álmos
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter Időjárás

Innovatív és környezetvédő magyar termékcsalád a mosószerpiacon

Környezettudatos, innovatív, hazai és nem utolsósorban szemet gyönyörködtető mosószer-termékcsalád lépett a piacra a tavalyi évben. A Souldrops kőolajszármazék-mentes mosószerei nemcsak a környezetet, hanem a vevők pénztárcáját is kímélik, hiszen a fiatalokból álló hazai startup vállalkozás célja egy széles körben megfizethető és környezetvédő márka létrehozása volt.

A Souldrops termékcsaládot három hazai fiatalember hozta létre egy kis startup vállalkozás keretében.

Bóna Richárd 17 évet dolgozott egy olajipari multinál, mielőtt úgy döntött, saját vállalkozásba kezd egyik kolléganője férjével, Gyimóthy Gábor vegyész szakemberrel és Lukács Ádám befektetővel karöltve. A termék fejlesztése közel egy évet vett igénybe, volt olyan molekula, amelyet csak az Egyesült Államokból tudtak importálni.

„Az Ariel-minőséget kell hoznunk, de Eco label minőségben”

- vallja Richárd, az ötletgazda.

A cél egy olyan márka létrehozása volt, amely a legjobb minőséget hozza a lehető legkedvezőbb áron, környezettudatos megoldásokkal. A Souldrops mosószerei és öblítői teljesen mentesek a kőolajszármazékoktól, így nem terhelik fölösleges olajszennyezéssel a természetes vizeket.

Az első magyar mosószercsalád dizájnos pasztellszínű, letisztult csomagolásban került a Tesco és bizonyos drogériák polcaira.

Tovább a forrásra: eletmod-hirek.hu
Vissza
Hírfolyam
Ajánló
Jönnek a „plusz házak” – az ökoházak új generációja „Jót, s jól”: 26 tanulmány a fenntarthatóságról 10 lépés a fenntartható élelmiszer-fogyasztás felé 12 hónap az erdőn A fenntartható fejlődéshez fenntartható vágyak kellenek