2018. november 20., Jolán
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

Új jelöléssel segíti a paradicsomot vásárlókat a Lidl

Július közepe óta a Lidl egy 1-től 5-ig terjedő skálán rangsorolja a paradicsomokat cukortartalmuk alapján, segítve a tudatos vásárlók tájékozódását, akik így könnyen megtalálhatják az ízlésüknek megfelelő terméket.

Az elmúlt évben a Lidl Magyarország közel 8000 tonna paradicsomot értékesített. A magyar gazdáktól származó paradicsom aránya a szezonban meghaladja a teljes kínálat 80 százalékát. A vásárlók körében a legkedveltebb fajta a fürtös paradicsom, mely a teljes paradicsomértékesítés közel 70 százalékát teszi ki.

Annak érdekében, hogy biztosíthassa vásárlói számára a tökéletes ízélményt, az áruházlánc egy új rendszert vezetett be július közepétől. A paradicsomok közötti eligazodást egy az édességmérték jelölésére szolgáló etikett segíti, amely azt mutatja meg, hogy egy 1-től 5-ig terjedő skálán mennyire édes a választott termék.

A besoroláshoz az úgynevezett Brix-érték szolgál alapul, amely a paradicsom esetében annak cukortartalmát jelzi.

Az etikett megtalálható minden paradicsomfajta ártábláján, a csomagolt kiszerelésben megvásárolható paradicsomok esetében pedig rákerül a csomagolásra is.

A szortiment két legédesebb paradicsomfajtája a Strabena és a Cukorfalat, mindkettő magyar beszállítóktól kerül az áruházak polcaira – írja közleményében a diszkontlánc.

Neked ajánljuk
A meztelen igazság: csomagolásmentes kozmetikumok Mennyire nem éri meg a kis dobozos üdítő? Pár év múlva robotok fogják szedni a paradicsomot? Napsütésben a szemét is a klíma ellen fordul Zero waste bevásárlózacskó
Tovább a forrásra: szuperfarm.hu
Vissza
Hírfolyam