2018. szeptember 19., Vilhelmina
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter Időjárás

Új jelöléssel segíti a paradicsomot vásárlókat a Lidl

Július közepe óta a Lidl egy 1-től 5-ig terjedő skálán rangsorolja a paradicsomokat cukortartalmuk alapján, segítve a tudatos vásárlók tájékozódását, akik így könnyen megtalálhatják az ízlésüknek megfelelő terméket.

Az elmúlt évben a Lidl Magyarország közel 8000 tonna paradicsomot értékesített. A magyar gazdáktól származó paradicsom aránya a szezonban meghaladja a teljes kínálat 80 százalékát. A vásárlók körében a legkedveltebb fajta a fürtös paradicsom, mely a teljes paradicsomértékesítés közel 70 százalékát teszi ki.

Annak érdekében, hogy biztosíthassa vásárlói számára a tökéletes ízélményt, az áruházlánc egy új rendszert vezetett be július közepétől. A paradicsomok közötti eligazodást egy az édességmérték jelölésére szolgáló etikett segíti, amely azt mutatja meg, hogy egy 1-től 5-ig terjedő skálán mennyire édes a választott termék.

A besoroláshoz az úgynevezett Brix-érték szolgál alapul, amely a paradicsom esetében annak cukortartalmát jelzi.

Az etikett megtalálható minden paradicsomfajta ártábláján, a csomagolt kiszerelésben megvásárolható paradicsomok esetében pedig rákerül a csomagolásra is.

A szortiment két legédesebb paradicsomfajtája a Strabena és a Cukorfalat, mindkettő magyar beszállítóktól kerül az áruházak polcaira – írja közleményében a diszkontlánc.

Neked ajánljuk
Tényleg zöld és „tiszta” az online élet és az online kiadványok? Felejtsd el a szuperkaját! Több paradicsomot szeretnél? Így szaporítsd szárdugványról! Gombából táskát? Baraksó Alexandra szerint lehetséges! Lézerekkel bombázza a Földet a NASA új műholdja
Tovább a forrásra: szuperfarm.hu
Vissza
Hírfolyam