2019. március 26., Emánuel
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

Vegán termékekkel erősít a Henkel

A vásárlók sokkal érzékenyebbek a feldolgozott vegyi összetevőkre, mint korábban, ezért egyre többen keresik a természetes alternatívákat. A Henkel olyan új hajápoló termékcsaládot jelentett be, amely természetes összetevőket tartalmaz, ezzel kívánja növelni a német cég az eladásait.

A Business of Fashion arról ír, hogy a Henkel újraalkotott termékei között hidegen préselt olajok, hajápolók, természetes alapú hajszínezők, és professzionális, fodrászoknak kifejlesztett tisztítószerek is szerepelnek.

A vegán termékek jelenleg a piac kis részét alkotják, de erős potenciált lát a Henkel vezetése az új termékvonalban. Elemzők szerint

a zöld életmód felé történt elmozdulás és a vegánok számának jelentős emelkedése a növényekből származó kozmetikai termékek iránti növekvő kereslethez vezethet.

A Henkel új vegán hajápolói Fotó: schwarzkopf.international

A világ legnagyobb kozmetikai vállalata, a francia L'Oréal tavaly felvásárolta a vegán Logocos Naturkosmetik céget, és saját vegán termékeket is piacra dobott. Hasonlóan tett az Unilever is.

A Henkel januárban figyelmeztette befektetőit, hogy várhatóan csökkenni fog a cég nyeresége, mivel fokozza az új márkákkal, valamint a digitális technológiával kapcsolatos beruházásait.

Neked ajánljuk
Ez a hat szövet segíthet megmenteni a bolygót Jön a műanyagmentes és természetesebb kakaópor a Nestlétől Kétmillió kilónyi rovart kapunk a nyakunkba, ha kiirtjuk a fecskéket Lezárják a mesebeli kanyont Izlandon a turisták miatt Mikor indul be a körforgás?
Tovább a forrásra: origo.hu
Vissza
Hírfolyam