2020. szeptember 21., Máté, Mirella
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

A fenntartható higiénia vonzó

A Nielsen piackutató adatai szerint a most huszonévesek nemcsak munkahelyük, de tisztálkodási szereik megválasztásakor is szívesebben voksolnak a környezetet is szem előtt tartó vállalkozásokra.

Több kutatás is hangsúlyozza, hogy mennyire fontos szempontként fogalmazódik meg az egészséges táplálkozás, társadalmi felelősségvállalás és fenntarthatóság az egyre nagyobb vásárlóerővel rendelkező millenniumi generáció vásárlási döntéseiben – írja a Profitline.

Olyan termékeket és szolgáltatásokat keresnek, amelyek teljesítik a fenntarthatósági irányelveket, például az erőforrások felelősségteljes felhasználása terén a „tervezés, csökkentés, újrafelhasználás és újrahasznosítás” elvet. 

Ez igaz a professzionális higiénia területére is: a Nielsen piackutató adatai szerint a pályakezdő fiatalok 73 százaléka a higiénia területén is hajlandó lenne többet fizetni a fenntartható árukért és szolgáltatásokért.

Fotó: peakpx.com

A mérsékelt fogyasztást elősegítő szalvétaadagoló, takarékos kéztörlőpapír-adagoló vagy a kevesebb hulladékot termelő, használat közben összezsugorodó folyékonyszappan-flakon; csak néhány olyan példa, ahol a higiéniai termékek fenntarthatóság terén jól teljesíthetnek. Az Essity, a TORK gyártója, olyan megoldásokat dolgoz ki és alkalmaz, amelyek hatékonyabban használják fel az erőforrásokat, és fenntartható nyersanyagforrásokra támaszkodnak a gyártás során is.

A cég kiemelt innovációját jelentik a szalmából készült rost felhasználásával készülő papírtörlők, papír zsebkendők is. A fenntartható forrásból származó nyersanyagok, kiegészítve a hatékony erőforrás-felhasználással, jelentősen hozzájárulnak mind a gyártó cégek, mind a kereskedelmi szolgáltató partnerek, illetve a környezettudatos vásárlók ökológiai lábnyomának csökkentéséhez.

Neked ajánljuk
Zöld címkékkel igazítja útba a tudatos vásárlókat a dm Az élelmiszerek „valódi” ára sokkal húzósabb, mint amit a címke mutat Mit tegyek? Mit vegyek? Mit egyek? – tanulmányi verseny középiskolásoknak Két fontos ok miatt is válasszunk hazait! Így teleltesd át az édesburgonyát
Tovább a forrásra: profitline.hu
Vissza
Hírfolyam