2020. szeptember 25., Eufrozina, Kende
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

A legapróbb fogyasztók is nagy változásokat érhetnek el

Két brit kislány hatására változtat pálmaolaj-felhasználási gyakorlatán a Kellogg’s.

A leginkább reggeli müzlijeiről és gabonapelyheiről ismert vállalathoz a 12 éves Asha Kirkpatrick és 10 éves húga, Jia az után nyújtott be petíciót, miután ráébredtek, hogy kedvenc reggelijüket a köztudottan óriási környezetpusztítást okozó pálmaolaj felhasználásával állítják elő – számol be a Qubit.

Az angliai Bedfordshire-ben élő testvérpár 2018 augusztusában online tiltakozást kezdeményezett a pálmaolaj visszaszorítása érdekében, és kedvenc Kellogg’s termékeik bojkottálásával fenyegették meg a céget, ha az nem változtat környezetkárosító gyakorlatán.

A petíciót több mint 780 ezren írták alá. A Kellogg’s meghívta a lányokat a cég angliai irodájába, és biztosította őket, hogy felülvizsgálták az előállítási folyamatokat, és megtették a szükséges lépéseket az esőerdő és az állatvilág megőrzése érdekében.

A cég a jövőben együttműködésre törekszik olyan független civil szervezetekkel, amelyek a pálmaolaj-termelés környezetre és közösségekre gyakorolt negatív hatásának csökkentéséért és az eddigi károk mérsékléséért dolgoznak. Emellett ígéretet tettek rá, hogy a jövőben kizárólag fenntartható pálmaolaj felhasználásával készítik termékeiket.

Fotó: pixabay.com
Neked ajánljuk
Te milyen fogyasztó vagy? Fenntarthatóan szeretnél öltözködni? Ezeket a kérdéseket tedd fel magadnak vásárlás előtt! Nemzetközi zöld programot indít a Garnier Kreatív alkotások vécépapír-gurigából Kaliforniában 2035-től csak tisztán elektromos autókat lehetne forgalmazni
Tovább a forrásra: qubit.hu
Vissza
Hírfolyam