2020. szeptember 24., Gellért, Mercédesz
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

Fenntartható termékekkel bővít a dm

A drogérialánc a vásárlók elvárásait figyelembe véve a higiéniai termékek, a szépségápolás és háztartási cikkek esetében is igyekszik polcain minél több, a környezettudatosság szempontjainak megfelelő terméktípust és márkát elérhetővé tenni.

A vállalat stratégiai céljai és a vásárlók körében tapasztalható trendek egyértelműen mind a fenntarthatóság felé mutatnak, így a dm már meglévő környezettudatos termékei mellett újabbakat tesz elérhetővé, amelyekkel kapcsolatban a cég Kezdd kicsiben elnevezésű, tudatos vásárlásról szóló zárt Facebook-csoportjában is tippeket kaphatnak az érdeklődők – írta meg a Márkamonitor.

A vásárlók körében készült felmérésben részt vevők leginkább az intim higiéniai termékkategória bővítésére tettek javaslatokat, ennek nyomán a kínálat intim kehellyel, mosható pelenkával és egészségügyi betéttel is bővült.

A környezettudatos arcápolási rutin kialakításában segíthetnek a vállalat saját márkás, mosható arctisztító korongjai Fotó: www.dm.hu

A dm Start! pályázat sikere nyomán a PomPom natúrkozmetikai márka bővebb választékban és az egész üzlethálózatban elérhető lesz. A hazai termékpalettát tovább bővítve a Kaposváron természetes anyagok felhasználásával készülő Yamuna arckrémek mellett a NATICS minősített natúrkozmetikai márka anti aging arckrémei is megjelennek az üzletekben.

A kisebb környezeti terhelést jelentő szilárd samponok is szélesebb kínálattal érhetők el, és már szilárd tusfürdőt is kipróbálhatnak a „zöld” megoldások kedvelői. 

A reformélelmiszer kategóriában évek óta nagy népszerűségnek örvendő Pödör márkának immár a bőrápoló natúrkozmetikai olajtermékeit is lehetőség lesz kipróbálni. Emellett megjelenik a dm-ben a mosószereivel ismertté vált Sansin márka testápolási vonala. A tusfürdők 100%-ban növényi alapanyagokat tartalmaznak, továbbá hipoallergének, és a palackjaik 100% újrahasznosított alapanyagból készültek.

A férfiaknak fejlesztett SEINZ. termékek megvásárlásával pedig továbbra is támogathatjuk a Plastic Bank szervezetet, amely a tengerek műanyagtól való megtisztításáért dolgozik.

Neked ajánljuk
Te milyen fogyasztó vagy? Fenntarthatóan szeretnél öltözködni? Ezeket a kérdéseket tedd fel magadnak vásárlás előtt! Az Unilever takarítószerei megtisztulnak a fosszilis adalékanyagoktól Állami támogatás az elektromos rásegítésű kerékpárokra Egyre kevesebb a jég az Északi-sarkkörön
Tovább a forrásra: markamonitor.hu
Vissza
Hírfolyam