Zöldülésre hív az IKEA
A vállalat kihívást hirdetett az IKEA Better Living nevű okostelefonos alkalmazásában, hogy csökkentse az ételpazarlást. Az alkalmazás letöltésével a vásárlók egyszerű tippeket és ötleteket kapnak, és a karbonlábnyom csökkentéséért még egyedi jutalmak is járnak.
Csehországban, Magyarországon és Szlovákiában az IKEA-vásárlók mintegy 60 százaléka gondolja úgy, hogy gyermekei rosszabb állapotban öröklik tőlünk a bolygónkat, mint ahogyan mi kaptuk – írja a Marketing és Média Online.
Június 22-e hétfőtől hazánk is részt vesz az IKEA fenntartható életmódra buzdító, nemzetközi kihívásában, melynek kifejezett célja, hogy felhívjuk a figyelmet a jelentős klímaváltozásra.
A „Fenntarthatóbb világ otthon kezdődik” elnevezésű, jelenleg is zajló kampánya részeként az IKEA arról igyekszik meggyőzni a magyarokat, hogy kisebb változtatásokkal is jelentős eredményeket érhetünk el környezetünk védelme érdekében.
Az IKEA Better Living alkalmazás letöltésével és használatával olyan egyszerűen kivitelezhető tippeket és ötleteket kapunk, melyek azonnal pozitívan hatnak a karbonlábnyomunkra, sőt a verseny végén még jutalmakat is nyerhetünk. A kihívás fókuszában ezúttal az ételpazarlás megakadályozása áll.
„Többek között workshopokat rendezünk, amelyek témája az ételpazarlás csökkentése megfelelő ételtárolási megoldásokkal és a megmaradt ételek újrafelhasználásával. A fenntarthatósággal kapcsolatos ismereteinket különféle kampányokkal és természetesen a termékeink segítségével is terjesztjük” − mondja el Szauter Zsolt, az IKEA Lakberendezési Kft. marketingmenedzsere.
A kihíváshoz június 22. és július 1. között csatlakozhatunk.