2020. szeptember 22., Móric
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

Zöld címkékkel igazítja útba a tudatos vásárlókat a dm

A dm szeptembertől zöld árcímkével teszi láthatóvá az üzleteiben, hogy mely termékek előállítása során vettek figyelembe környezetvédelmi szempontokat a gyártók. A széles termékkínálat mellett ezzel a lépéssel is a tudatos vásárlást szeretné segíteni a drogéria.

Szeptembertől zöldre színezi a dm azon termékek polci árcímkéjét, amelyek környezetbarát vonatkozással és azt igazoló logóval rendelkeznek. Így szeretnék megkönnyíteni a választást, s felhívni a figyelmet azokra a kis lépésekre, amelyeket a vásárlók a mindennapokban megtehetnek – írta meg a Márka Monitor.

A vállalat döntési folyamataiban fontos szerepe van a fenntarthatóságnak, a környezeti, társadalmi és a gazdasági aspektusok figyelembevételével fejlesztik folyamataikat és szolgáltatásaikat. Ugyanakkor nemcsak saját tevékenységük optimalizálásán munkálkodnak, de felelősséget éreznek abban is, hogy a vásárlók figyelmét felhívják a választási lehetőségekre.

A dm már a termékkínálat kialakításakor is odafigyel arra, hogy az üzletekbe betérők minél szélesebb választékkal találkozzanak, hiszen a vásárlók számára leginkább a termékeken keresztül érzékelhető a fenntarthatóság: bio, környezetbarát és natúr termékek széles választékát kínálják. 

A bevásárlásainkat intézve azonban nem mindig könnyű minden szempontra figyelni, nem feltétlenül ismerünk minden fenntarthatósági logót, jelzést. A vásárlók döntéseit szeretnék segíteni a dm-ben a zöld színű árcímkék bevezetésével. A címkét azon termékeknél találjuk, amelyek rendelkeznek valamilyen fenntarthatósággal kapcsolatos minősítéssel, logóval. A figyelembe vett logók listája a Denkstatt Hungary Kft. fenntarthatósági szakértőinek ajánlásával készült.

A dm téma iránti elköteleződését mutatja a nemrégiben elnyert Fenntarthatóság Szimbóluma díj is. A Trade magazin először hirdette meg a pályázatot, céljuk, hogy minden évben minél több olyan sikeres projektet mutassanak be, amelyek hozzájárulnak egy fenntarthatóbb jövő eléréséhez. A dm esetében a 2019-es Kezdd kicsiben edukációs programot és a dm fenntartható termékszortimentjét tartotta a zsűri elismerésre méltónak.

Neked ajánljuk
Az aggasztó hírek árnyékát jólesik néha egy kis csokival elhessegetni – de most különösen fontos, hogy jól válassz! Te milyen fogyasztó vagy? Németország is zöldkötvényt bocsátott ki Két fontos ok miatt is válasszunk hazait! Így teleltesd át az édesburgonyát
Tovább a forrásra: markamonitor.hu
Vissza
Hírfolyam