2021. szeptember 19., Vilhelmina
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

Terjed a környezettudatos vásárlás

A Gfk felmérése szerint már az emberek kétharmada azokat a termékeket preferálja, amik környezetbarát csomagolásúak.

A 24 európai országra, illetve Ázsiára, az USA-ra és a latin-amerikai térségre is kiterjedő nemzetközi kutatás eredményéből kiderül, hogy a vásárlók közel kétharmada számára fontos, hogy olyan gyártótól vásároljanak, amelyek számára stratégiai kérdés a környezetvédelem, és a fenntarthatóság jegyében innovatív szerepkört is felvállalnak – írja a Gfk-ra hivatkozva a hvg.hu.

A Gfk közleménye szerint globálisan a megkérdezettek 67 százaléka preferálja azon termékeket, amelyek környezetbarát csomagolásban kerülnek a boltokba, míg 60 százalékuk egyértelműen előnyben részesíti azon gyártókat, amelyeknek fontos a fenntarthatóság, és tevékenységük során ezt bizonyítják is.

Magyarországon a háztartásvezetők 33 százaléka kerüli tudatosan a műanyag palackos italok vásárlását. A nemzetközi kutatás alapján sokakat a negatív környezeti hatásokkal kapcsolatos személyes tapasztalat késztet változtatásra.

Neked ajánljuk
Az amerikai kozmetikumok tocsognak a problémás, „örök életű” vegyületekben – készül az uniós szabályozás Lassan halad az energiahatékonysági címkék cseréje A tudatos fogyasztóvá nevelés érdekében pályázhatnak az iskolák Egyetlen országnak sikerülhet teljesíteni az emberiség klímavédelmi céljait Hazánkban is egyre népszerűbbek a RePoharak
Tovább a forrásra: hvg.hu
Vissza
Hírfolyam