2021. június 17., Alida, Laura
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

Kölcsönözhető csomagolással keresi a tudatos vásárlók kegyét egy cseh kozmetikai márka

Az Ace of Air névre keresztelt szépségmárkát január végén indította el egy korábbi cseh szupermodell, Petra Němcová és társa, Stephanie Stahl. A cég a termékeket kizárólag kölcsönözhető csomagolásban kínálja.

A cég indításakor az motiválta az alapítókat, hogy a kozmetikumok esetében a csomagolás teszi ki a termékek környezeti lábnyomának a 70 százalékát – számolt be a Glossy.co alapján a hvg.hu.

A tégelyeket, amelyekért a vásárlóknak két eurót kell fizetniük, akár százszor újból fel lehet használni, miután csomagküldő szolgálat segítségével visszajuttatták a céghez.

Hasonló koncepcióval, strapabíró és visszaküldhető csomagolásokkal foglalkozik a Loop is, amely a Procter & Gamble hajápolási termékeit tölti újratölthető flakonba. Az a különbség a két megoldás között, hogy a kozmetikumok esetében ezt a két eurót nem kapja vissza a vásárló, amikor visszaküldi a csomagolást.

Ezt az Ace by Air alapítói azzal indokolták, meg szeretnék változtatni azt, ahogy egy termékre tekint a vásárló, és hogy így is hangsúlyozzák: megosztáson alapuló gazdaságra kell áttérnünk.

Neked ajánljuk
Ez a négy ökocímke biztosan nem átverés A jövőben pontszámok segítik a tudatos telefonvásárlókat Magyarországon teszteli az új csomagolási fejlesztését a Coca-Cola Pár éven belül emberen is tesztelik az öregedést legyőző eljárást Rekordhőséget hozott a június az Egyesült Államokban
Tovább a forrásra: hvg.hu
Vissza
Hírfolyam