2021. szeptember 26., Jusztina, Pál
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

Kölcsönözhető csomagolással keresi a tudatos vásárlók kegyét egy cseh kozmetikai márka

Az Ace of Air névre keresztelt szépségmárkát január végén indította el egy korábbi cseh szupermodell, Petra Němcová és társa, Stephanie Stahl. A cég a termékeket kizárólag kölcsönözhető csomagolásban kínálja.

A cég indításakor az motiválta az alapítókat, hogy a kozmetikumok esetében a csomagolás teszi ki a termékek környezeti lábnyomának a 70 százalékát – számolt be a Glossy.co alapján a hvg.hu.

A tégelyeket, amelyekért a vásárlóknak két eurót kell fizetniük, akár százszor újból fel lehet használni, miután csomagküldő szolgálat segítségével visszajuttatták a céghez.

Hasonló koncepcióval, strapabíró és visszaküldhető csomagolásokkal foglalkozik a Loop is, amely a Procter & Gamble hajápolási termékeit tölti újratölthető flakonba. Az a különbség a két megoldás között, hogy a kozmetikumok esetében ezt a két eurót nem kapja vissza a vásárló, amikor visszaküldi a csomagolást.

Ezt az Ace by Air alapítói azzal indokolták, meg szeretnék változtatni azt, ahogy egy termékre tekint a vásárló, és hogy így is hangsúlyozzák: megosztáson alapuló gazdaságra kell áttérnünk.

Neked ajánljuk
Az amerikai kozmetikumok tocsognak a problémás, „örök életű” vegyületekben – készül az uniós szabályozás Lassan halad az energiahatékonysági címkék cseréje A tudatos fogyasztóvá nevelés érdekében pályázhatnak az iskolák Így készíthetünk otthon herbamézet A vadászat és a természet témájában nyílt kiállítás a Ludwig Múzeumban
Tovább a forrásra: hvg.hu
Vissza
Hírfolyam