2021. szeptember 26., Jusztina, Pál
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

A növekvő fogyasztói tudatosság a megtévesztés új formáit hozta létre

Hatalmas felháborodást váltott ki az Innisfree nevű dél-koreai kozmetikai cég egyik terméke, illetve annak csomagolása.

A cég az egyik arckrémét kínálta egy olyan tubusban, amely látszólag papírból készült, és ha a vásárlónak esetleg kételyei lettek volna, zöld alapon, hatalmas fehér betűkkel a termékre írták: Hello, I’m paper bottle (Szia, én egy papírpalack vagyok) – írta meg a Korea Herald című hírportál alapján a 24.hu.

Csakhogy egy vásárlónak eszébe jutott kettévágni a palackot, így észrevette, hogy

csak egy vastag burkolat készült papírból, azon belül egy műanyag tartály van.

A vevő hivatalos panaszt tett a cégnél, majd a csalást bizonyító fotóit feltöltötte egy Facebook-csoportba.

Fotó: FACEBOOK / NO PLASTIC SHOPPING

Az Innisfree a felháborodásra reagálva közölte, a „papírpalack” megnevezést csak a burkolatra értették, és nem gondolták, hogy a vásárlóik azt hiszik majd, hogy az egész csomagolás papírból van. Hozzátették: a belső, színtelen műanyag palack egyébként újrahasznosítható, környezetbarát és 51,8 százalékkal kevesebb műanyagot tartalmaz, mint egy hagyományos krémcsomagolás.

Neked ajánljuk
Energiatakarékosabb működéssel járna vásárlói kedvében az Allee Már a kozmetikumok kiválasztásában is segít a hiteles ökocímke Az AVON is igyekszik alakítani a környezeti lábnyomán Még lehet jelentkezni a kéktúrázás napjára Mutatjuk a 2020-as hazai energiamixet
Tovább a forrásra: 24.hu
Vissza
Hírfolyam