2021. július 30., Judit, Xénia
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

A fenntartható fogyasztást népszerűsítő útikalauz készült a Dunakanyarról

A KanyarGO olyan vállalkozásokat népszerűsít, amelyek vállalják, hogy fenntarthatóan működnek, és nem teszik a vidéket a tömegturizmus áldozatává.

A térképet az Egymeder Csoport elnevezésű társaság és a DunakanyarGO turisztikai portál állította össze. A KanyarGO térkép egy válasz arra, hogy a Dunakanyart a tömegturizmus fenyegeti – fogalmazott az InfoRádióban az Egymeder Csoport alapítója, Pálfai Domokos.

Elmondása szerint pár vállalkozás, egyesület és alapítvány szerette volna felhívni a figyelmet arra, hogy sokan tennének többet a környezetért és a környezetükben élőkért.

Így jött az ötlet, hogy a közös platform a fenntarthatóság legyen: a fenntartható, ember- és természetközeli turizmus megteremtése.

Forrás: Kanyargo Térkép/facebook.com

A trendek azt bizonyítják, egyre több utazó, vásárló már nemcsak egy terméknek a minőségét nézi, hanem a mögötte álló cégeket, vállalkozásokat, márkákat is.

A KanyarGo térkép csak olyan vállalkozásokat népszerűsít, amelyek vállalják, hogy fenntartható módon működnek, és arra ösztönzik a turistákat, hogy ne autóval keressék fel a vidéket, mert azzal „nemcsak” egy kilogramm szén-dioxid kibocsátását spórolják meg, de a közlekedésben, illetve a parkolásban sem okoznak káoszt.

Neked ajánljuk
Mindenki másképpen tudatos A fenntarthatónak titulált márkák is gyakran támaszkodnak a műanyagra Kék Bolygó Podcast: 1 farmer + 1 póló = 10 000 liter víz – 2. rész A kanadai hőhullámok ismét bebizonyították, hogy egyre gyorsuló felmelegedéssel kell számolnunk Kirívó a szárazság: szörnyű homokvihar falta fel az ősi kínai várost a Góbi sivatag szélén
Tovább a forrásra: infostart.hu
Vissza
Hírfolyam