2022. január 24., Timót
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

A faültetésről ismert böngésző már a fenntartható vásárlást is segíti

Az Ecosia új megoldása a legnagyobb webshopok kínálatából ajánl olyan termékeket, melyek fenntartható módon készültek, újrafelhasználtak vagy felújítottak.

A 2009-ben alakult cég állítása szerint eddig közel 140 millió fát ültettek a világ több mint 30 országában. Míg jelenleg nagyjából 45-50 keresésre van szükség ahhoz, hogy egy fa elültetéséhez szükséges összeget összegyűjtsenek, az Ecosia Shopping névre keresztelt új megoldással jóval gyorsabb lehet az egy-egy fához szükséges összeg előteremtése.

A fejlesztéshez kezdetben 20 termékkategóriát határoztak meg, és Berlin műszaki egyetemeivel együttműködve választották ki azokat a termékeket, melyek a kritériumoknak megfelelnek. A szolgáltatás fejlesztésével a kategóriák bővítését tervezik, hogy több környezetbarát választási lehetőséget nyújtsanak a felhasználóknak.

A szolgáltatás, melyet többen is bíráltak azért, mert olyan cégekkel is együttműködtek a létrehozásában, mint az Amazon, már elérhető az Egyesült Királyságban, Németországban és Franciaországban.

A bírálatokkal kapcsolatban az Ecosia alapítója és vezérigazgatója, Christian Kroll azt mondta: fogytán van az időnk, és úgy gondolom, nem blokkolhatnak minket minden kérdésben az elveink. Meg kell találnunk, hogy mi oldja meg leggyorsabban a problémáinkat.

A cég alapítója azt is hozzátette, hogy a legjobb vásárlás az, ha nem vásárolunk, de az átlagember számára ez még túlságosan szélsőséges álláspont.

Neked ajánljuk
A fenntartható étkezéssel nemcsak a kibocsátásunk csökkenne, de a megkötött szén-dioxid mennyisége is nőhetne Upszajándék: egy lelőhely az értékteremtő újrahasznosítás szerelmeseinek Adhatsz még egy esélyt a lejárt élelmiszereknek A vállalatok ellátási láncai a vártnál lassabban zöldülnek Közel 40 milliót gyűjtött a Lidl a Semmelweis Egyetemnek
Tovább a forrásra: greendex.hu
Vissza
Hírfolyam