Vonzó dealek mellett a tudatos döntéseket segítő tippekkel várja a fiatalokat a Diverzum
A Start it @K&H inkubátorprogramban kifejlődött és az MVM Edison verseny első helyét elnyerő Diverzum a Z generáció diákjait köti össze az általuk kedvelt márkákkal.
A Z generáció sokkal nyitottabb a fogyasztói és pénzügyi tudatosságra, mint a többi generáció képviselői. Ezek a fiatalok az első vásárlást követően azokhoz a márkákhoz válnak leginkább hűségessé, amelyek valamilyen extra szolgáltatással rukkolnak elő. A Diverzum innovációja a TikTok platformján keresztül segíti a fiatalokat a tudatosabb vásárlás felé terelni – írta meg a Napi.hu.
Az első helyezést elérő csapat innovációjában a felhasználók személyre szabott, pénztárcakímélő, sehol máshol nem elérhető ajánlatokat és kedvezményeket kapnak.
A Diverzum csapata küldetésének tekinti, hogy ezeket a fiatalokat segítse a még tudatosabb vásárlói döntések meghozatalában, ezért saját gyártású videókat osztanak meg, amelyekkel körültekintőbb fogyasztói magatartásra ösztönzik őket.
Többek között az alábbi tippekkel:
- Ne dőlj be a csábításnak! Akciók, limitált kiadású és épp elfogyóban lévő termékek láttán hajlamosak vagyunk olyan dolgokat is megvásárolni, amelyekre nincs szükségünk. Mielőtt bármit megvennénk, alaposan gondoljuk át, hogy tényleg használni fogjuk-e.
- Biztosan a minőség miatt vagy márkahű? Az úgynevezett megerősítő torzítás vásárláskor is működik: azaz csak azokat a tényezőket vesszük figyelembe, amelyek meggyőznek abban, hogy a kedvenc márkánk termékei a legjobbak. Vásárlás előtt ezért érdemes feltenni a kérdést: tényleg bevált az adott márka, vagy csak megszokásból vásárolsz újra és újra ugyanonnan?
A Diverzum céljai között szerepel, hogy további fenntartható és kedvelt márkákat tegyenek elérhetővé.
