Ráerősít a biciklizés népszerűsítésére a BKK
Közbeszerzési eljárást írt ki a Budapesti Közlekedési Központ: szorosan egymásra épülő szemléletformáló kampányok, valamint kerékpáros közlekedést népszerűsítő programok megvalósítására keresik az ideális ajánlattevőt, a keret összesen nettó 56 564 187 forint.
Átfogó népszerűsítő és szemléletformáló kampányt indít idén a Budapesti Közlekedési Központ az Európai Unió által finanszírozott kerékpárosbarát infrastruktúra-fejlesztési beruházásokhoz kapcsolódóan. A feladat ellátására a BKK közbeszerzési eljárást írt ki, az ajánlati felhívás április 8-án, pénteken jelent meg – írja a BKK a honlapján.
A Versenyképes Közép-Magyarország Operatív Program (VEKOP) keretében a fővárosban és a kerületekben több egymásra épülő, népszerűsítő és szemléletformáló program valósul meg, melyek célja, hogy egyre többen és egyre többet biciklizzenek hétköznapi szinten, biztonságban Budapesten.

A BKK átfogó koncepció kidolgozását és megvalósítását várja az ajánlattevőktől, mely magában foglalja a szemléletformáló és népszerűsítő kampányokat, rendezvényeket, kreatív ügynökségi feladatokat, valamint a kerékpáros közlekedéssel és közlekedésbiztonsággal kapcsolatos oktatási tevékenységeket is.
Elvárás, hogy a tervezett tevékenységek szorosan épüljenek egymásra, valamint a szakmai alapelveket, az arculatot és az üzeneteket egységesen alkalmazzák.
Az ajánlati felhívás ide kattintva megtalálható.