2021. július 27., Liliána, Olga
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

A Totalcar tesztelhette az új Peugeot 308-as kombi kivitelét is

Egészen pontosan: a kombit álcázott verzióban vihették ki a francia utakra, az ötajtós modellből pedig három motorverziót is kipróbálhattak, mindenféle álcafólia nélkül. A széles körű tesztekre csak szeptemberben kerül sor, most előgyártmányokba ülhettek a szakírók.

Az előzetes tesztelést ezúttal gyárlátogatás is kísérte, méghozzá azért, mert a Peugeot nem akármilyen mutatványra készül.

„A kombiról tartott előadás közben kibökték, hogy elsősorban a minőség terén készülnek nagy dobásra. Kategóriaelsők szeretnének lenni, ami nyilvánvalóan azt jelenti, hogy a VW Golfot szeretnék beelőzni, ami bátor célkitűzés, eddig senkinek nem sikerült. Az új minőség első fecskéje éppen az új 308-as család lenne, amely a Peugeot Mulhouse-ban lévő, közelmúltban modernizált gyárában készül” – fogalmazott Gajdán Miklós, a Totalcar újságírója.

A hibrid verzió az akkumulátora segítségével egy töltéssel csaknem 60 kilométert is megtehet anélkül, hogy akár egy csepp benzint is elégetne Fotó: © Automobiles Peugeot/Peugeot Media Center

A gyártószalag mellett éppen ezért a Peugeot gyárában most elsősorban érthető módon a minőség-ellenőrzésre fókuszálnak.

Gajdán méltatta az időzítést a nagy minőségi kiugrás tervét illetően. A 308-as ugyan új külsőt és utasteret kapott a generációváltással, de műszaki értelemben inkább csak finomodott, ezért a fejlesztési energiákat és pénzeket lehetett a célnak megfelelően koncentrálni és csoportosítani, érvelt az újságíró.

Az új 308-as egyik nagy meglepetése, hogy elérhető lesz konnektorról tölthető hibrid kivitelben Fotó: © Automobiles Peugeot/Peugeot Media Center

De hogy végül milyen tapasztalatokkal tért haza a Totalcar stábja az előzetes tesztalkalomról, azt ide kattintva lehet megtudni. Azt viszont fontos kiemelni, hogy mind az ötajtós modellből, mind a kombiból volt tölthető hibrid verzió.

Neked ajánljuk
Cseppfolyósított biogázzal hajtott Scania Interlinket tesztel a FlixBus Az Északi-tengeren úszó napelemtutaj első másfél éve Éghajlatváltozást tűrő kukoricákat nemesít az ELTE Azonnal cselekednünk kéne, ha meg akarjuk menteni az óceánok élővilágát Zöldbe borul az egykori bécsi pályaudvar területe
Tovább a forrásra: totalcar.hu
Vissza
Hírfolyam