Vagy elektromos lesz a következő Honda NSX, vagy nem lesz semmilyen?
A Honda hibrid sportautója, az NSX egy frissített változattal, a vadiúj Type S-sel éppen elbúcsúzni készül, amikor a gyártó amerikai luxusmárkájának, az Acurának az alelnöke arról tesz sejtelmes kijelentéseket, hogy a következő sportautójuk csak akkor készül el, ha lesz vele új mondanivalójuk.
„A Honda NSX valószínűleg napjaink egyik legkomplikáltabb hajtásrendszerű autója, nem csoda, hogy a 2015-ös bemutató óta nem nyúltak hozzá a három villanymotor és egy ikerturbós V6-os finom összhangján alapuló rendszerhez. A meglepetés az, hogy most, hogy mégis megtették, összesen 26 lóerő többletteljesítményt sikerült kihozni a rendszerből” – írta augusztus 13-án, pénteken a Totalcar.
A frissen bemutatott hibrid, az NSX Type S főként az Acura név alatt készül, a 350 példányból 300-at szánnak ugyanis Észak-Amerikába, és csak ötven Honda jelvényes autó marad a többi vevőnek.
Ezzel a típussal a hibrid NSX el is búcsúzik, a Type S-ek elkészítése után leállítja a gyártást a Honda.

„Akkor készítünk újabb NSX-et, ha ezzel valamilyen mondanivalónk van. Az első generáció benzines volt. A második hibrid. És lesz egy következő is” – idézi már friss cikkében a Totalcar Jon Ikeda, az Acura alelnökének szavait.
A Honda luxusmárkájának alelnöke tehát nyíltan ki nem mondva utalt rá, hogy a cég következő sportkocsijának elektromosnak kell lennie.
A modellen elég nagyot bukott a gyártó, fűzi hozzá a hírhez az autós szaklap. Ikeda szerint az NSX ugyanakkor értékes tapasztalatokat hozott számukra a hibrid hajtásrendszerek terén.