Végre bemutatták a Volkswagen ID.Buzz és ID.Buzz Cargo modelleket
Szerda este Hamburgban egy ikonikus helyszínen, abban a dokkban, ahonnan az ős VW minibuszokat hajóval indították útjukra a világ minden tája felé, és ahol ma a kikötőváros legnagyobb naperőműve dolgozik, megmutatták végre a világnak a legendás hippibusz ihlette tisztán elektromos mikrobuszt.
Az eddigiek alapján megoszlottak a vélemények az autóról. Egyesek imádják, mások szerint túlságosan sokat egyszerűsödött a 2016-os CES-en bemutatott Budd-e-tanulmányhoz, illetve a 2017-es ID.Buzz-koncepcióhoz képest – írta a bemutató után a villanyautosok.hu.
A világpremier sztárvendége Ewan McGregor volt, aki elárulta, hogy már gyermekkora óta óriási Volkswagen-rajongó, és jelenleg is több bogárral, illetve Transporterrel rendelkezik, ezek között akad elektromosra átépített példány is.
Az ID.Buzz forgalmazása a rövidebb tengelytávú, nettó 77 kilowattórás (bruttó 82 kilowattóra) kapacitású akkumulátorral szerelt 5 üléses személyautóval és a teherszállító változattal kezdődik majd.
A töltést az ISO 15118 szabványnak megfelelő Plug&Charge funkcionalitás könnyíti meg, így az a kábel csatlakoztatása után automatikusan indul.
A lelépő gyalogosokra figyelmeztető és vészfékező rendszertől kezdve a sávtartó rendszerig több alapáras vezetéstámogató rendszer is van az ID.Buzzban. A járművek egymással és a közlekedési infrastruktúrával is képesek kommunikálni, ami hatékony baleset-megelőző rendszert eredményezhet. A technológia neve Car2X
– emelte ki a bemutató kapcsán a villanyautós szakoldal.

Aki szívesen olvasna tovább, és tudna meg több adatot egy legenda modern reinkarnációjáról, az kattintson a villanyautosok.hu cikkére.
Aki pedig inkább a bemutató show-t nézné meg, az kattintson a fenti videóra.