2018. november 21., Olivér
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

Díjat nyert a Telekom fenntarthatósági jelentése

A Magyar Telekom-csoport nyerte idén a legjobb fenntarthatósági jelentésnek járó Deloitte Zöld Béka Díjat, amelyet 17. alkalommal hirdetett meg az üzletviteli és vezetési tanácsadó cég. A Magyar Telekom-csoport ezzel bejutott a közép-európai döntőbe, ahol 13 ország díjazottjai küzdenek meg a régió legjobbjának járó díjért. Ugyancsak elismerést kapott az Alteo-csoport a legjobb első jelentésért, míg a Grundfos Magyarország Kft. a leginnovatívabb jelentés különdíjat kapta.

A Deloitte a Fenntartható Fejlődés Szakmai Nap keretében hirdette ki az idei Zöld Béka Díj nyerteseit szerdán, amelyről a 12 tagú, független zsűri döntött. 

Az idei rendezvény két fő témája az ENSZ 2015-ben bemutatott fenntartható fejlődési céljainak alkalmazási kérdései, illetve a régiós fenntarthatósági és nem pénzügyi jelentéstételi trendek voltak.

A témákról előadást tartott többek között V. Németh Zsolt környezetügyért, agrárfejlesztésért és hungarikumokért felelős államtitkár, Kőrösi Csaba, a Köztársasági Elnöki Hivatal Környezeti Fenntarthatóság Igazgatóságának igazgatója és Márta Irén, a Magyarországi Üzleti Tanács a Fenntartható Fejlődésért (BCSDH) igazgatója. 

A Deloitte szakértői a fenntarthatósági és CSR-jelentések számának további bővülését várják a következő években.

Ezt erősíti az az uniós szabályozás, mely minden tagállam közérdeklődésre számot tartó vállalata számára kötelezővé teszi a fenntarthatósági és esélyegyenlőségi jelentéstételt az éves pénzügyi beszámoló mellékleteként.

Ez a kötelezettség a hazai vállalatok számára első alkalommal jövőre lesz esedékes. Erre az esemény szakértői szerint megfelelően kidolgozott módszertan lehet többek között a Globális Jelentéstételi Kezdeményezés (GRI) Sztenderd szintű iránymutatása - írta a Deloitte.

Az évek óta rendszeresen kimagasló minőségben jelentő nagyvállalatok mellett egyre több piaci szereplő kezd el foglalkozni fenntarthatósági teljesítményével. Ennek felmérésére és kommunikálására kitűnő eszköz a jelentéstétel, melyben évről évre kiderül, hogy még mindig van kreatív potenciál – jegyezték meg.

Neked ajánljuk
A társadalmi felelősségvállalás versenyképessé tesz A K&H nyerte a Mastercard – Az év fenntartható bankja címet Magyar cég is segített a műanyaghulladék tisztításában a Karib-tengeren Újra indul a „ne öntse a lefolyóba!” kampány Zero waste is the new black
Tovább a forrásra: webradio.hu
Vissza
Hírfolyam