2018. november 21., Olivér
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

Már nem csak a termék, a vállalat hasznossága is szükséges a fogyasztó meggyőzéséhez

Egy amerikai fogyasztók körében végzett felmérés alapján a vásárlók szívesen alakítanak ki érzelmi kötődést olyan márkák felé, amelyek működésük során társadalmi problémák megelőzésére, kezelésére is erőfeszítéseket tesznek. A fogyasztók ráadásul szívesen viszik hírét az ilyen vállalatnak, és munkavállalóként is előnyben részesítik őket.

Az 1000 résztvevő több mint háromnegyede nyilatkozott úgy, hogy a társadalmilag is elkötelezett vállalatokhoz lojálisabbak, és szívesebben is ajánlják másoknak ezeket. Sőt: 57%-uk úgy nyilatkozott, többet is hajlandó fizetni az általuk előállított termékekért.

A megkérdezettek 78%-a úgy vélte, ma már nem elfogadható hozzáállás a gazdasági szereplők részéről, hogy pusztán az anyagi haszonszerzés vezérelje őket. A társadalomra is pozitív hatással kell lenniük.

A felmérést végző Porter Novelli ügyvezető igazgatója, Brad MacAffee elmondta: a vállalatok fontos ügyek mentén sokkal mélyebb kapcsolatot alakíthatnak ki a fogyasztóikkal. Az emberek büszkén és szívesen válnak részeseivé a jó ügyekért folytatott küzdelemnek.

Ha egy vállalat a zászlajára tűz egy fontos társadalmi kérdést vagy elkötelezi magát a működésének fenntarthatóbbá tétele mellett, számíthat rá, hogy a vásárlók szívesebben osztják meg akár a tárgykörhöz nem kapcsolódó üzeneteit is a szociális médiában, és a munkavállalók szemében is attraktívabbá válik versenytársainál.

Neked ajánljuk
A nagybefektetők vigyázzák az alvó óriások álmát Zöld akcióban a Duna Pláza Csak egy új összefogástól várhatunk eredményt? Újra indul a „ne öntse a lefolyóba!” kampány Zero waste is the new black
Tovább a forrásra: sustainablebrands.com
Vissza
Hírfolyam