2018. december 10., Judit
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

Kisebb lesz a BrandFestival lábnyoma

A BrandFestival az idei évtől kiáll a fenntartható növekedés mellett, és arra törekszik, hogy a lehető legkisebb ökológiai lábnyomot hagyja maga után.

A rendezvény arculatának, a közönség bevonását megalapozó újításoknak kiemelt szerepük van az idei BrandFestivalon. A fogyasztói értékváltozások hatására a társadalmilag felelős üzleti magatartás a szakmai eseményeken is egyre hangsúlyosabbá válik, ezért az idei rendezvény arculatában a ZERO waste filozófia kap kitüntetett figyelmet.

A ZERO waste koncepció jegyében a BrandFestivalon az alábbi újításokat alkalmazták:

  • Vendégeknek elmosható ÚjraPohárban kínálják a frissítőt, megelőzve az eldobható műanyag poharakból származó szeméttermelést (A rendezvények hulladékának 60 százalékát teszik ki az egyutas műanyagpoharak).
  • Nem használnak szívószálat.
  • A felszolgálás porcelántányérokban történik.
  • Szelektíven gyűjtik a hulladékot.
  • Környezettudatossá teszik a takarítást, amelyről a Zöldövezet takarítócsapata gondoskodik.
  • Újrahasznosítható konferenciaeszközöket hoznak létre.
  • Újrahasznosított papírt használnak.
Forrás: BrandFestival/facebook.com

A BrandFestival lesz az első marketing- és médiaszakmai rendezvény Magyarországon, amely a ZERO waste útjára lép.

Az idei eseményen a jövőt alakító topvezetők, a gazdasági élet és a kommunikációs iparág meghatározó szereplői osztják meg a stratégiaalkotás, márkaépítés és az értékesítési folyamatok terén szerzett tapasztalataikat.

A rendezvény egyik fő támogatója, az ecommerce-piacon vezető szerepet betöltő Schibsted Hungary (a Jófogás és a használtauto.hu kiadója) már második éve készít kimutatást arról, hogy a hazai és nemzetközi piactereiken a felhasználók hány tonna szén-dioxid kibocsátását előzték meg azzal, hogy másodkézből vásároltak.

2016-ban és 2017-ben a Jófogás felhasználói 400 000 tonna szén-dioxid kibocsátásától óvták meg a Földet csak azzal, hogy használt terméket vásároltak.

Borítókép: BrandFestival/facebook.com

Neked ajánljuk
Egyre több a zöldtőke, de még messze nem elég Népszerű a zöldkötvény a pénzvilágban A K&H nyerte a Mastercard – Az év fenntartható bankja címet Kaposvár lesz a központja Magyarország egyik legnagyobb klímavédelmi beruházásának Jól teljesítenek a magyar állatkertek
Tovább a forrásra: mmonline.hu
Vissza
Hírfolyam