2018. november 17., Gergő, Hortenzia
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

Kis lábnyomával tűnik ki az idei BrandFestival

Az idei BrandFestival a rendezvény programjában és megvalósításában is a társadalmi felelősségvállalásra helyezi a hangsúlyt. A tartalomban a cyberbullying, a rendezvény arculatában pedig a zero waste filozófia kap kitüntetett figyelmet.

A BrandFestival a Schibsted Hungary (A Jófogás és a Használtauto.hu kiadója) és a Zöldövezet Társulással együttműködésben kiáll a fenntartható növekedés és az ökológiai lábnyomának csökkentése mellett – számolt be a portfolio.hu.

Az október 18–19-én a Budapest Music Centerben megrendezésre kerülő zero waste márkafesztivál a „Heroes&Stories” alapgondolat mentén elemzi a jövőt.

Barna Tamás, a BrandFestival elnöke elmondta: idén a rendezvény fő témái mellett a az esemény arculatának és a közönség bevonására építő újításoknak is kiemelt szerepet szánnak a márkafesztiválon. Mindez a rendezvény ökológiai lábnyomának csökkentésében, a ZERO waste filozófia melletti kiállásban ölt testet. 

Fotó: BrandFestival/facebook.com

„A emberiség ökológiai lábnyoma jóval nagyobb, mint a Föld biológiai kapacitása. Előrejelzések szerint a 2030-as évek közepére már két egész Föld bolygónyi területre lesz szükség a fennmaradáshoz. Azaz a Földnek duplaannyi időre lesz szüksége ahhoz, hogy regenerálódjon az után, amit mi egy év alatt elhasználunk rajta” – fogalmazott Barna Tamás.

Az öko-design konferencia környezeti terhelésének csökkentése érdekében idén műanyag helyett porcelántányérban felszolgált, a zero waste koncepció mentén összeállított menüsorral készülnek a szervezők.

Újrahasznosított papírt használnak, ugyanakkor nem használnak szívószálat és műanyag poharat, újrahasznosítható konferenciaeszközöket hoznak létre, a keletkező hulladékot pedig szelektíven gyűjtik.

Csobay Kriszta, a Zöldövezet Társulás elnöke elmondta: „Nagy felelőssége van a környezeti szemléletformálásban egy olyan rendezvénynek, mint a BrandFestival, ahol a márkaépítés a téma.” Úgy véli, a környezettudatos szervezés és működés a jövő rendezvényeinek mutatója. A zöldrendezvényeknek egyre nagyobb a kommunikációs és márkaértékük. A Zöldövezet Társulás ezért örömmel segíti a BrandFestivalt abban, hogy a gyakorlatban is megvalósítsa a zöldre váltást.

Neked ajánljuk
A fogyasztók már nem elégednek meg a „zöldre festéssel” Hétmilliárdos fejlesztésével lekörözte a kibocsátási előírásokat a váci cementgyár Csak egy új összefogástól várhatunk eredményt? Népszerű a zöldkötvény a pénzvilágban Áder János: a Föld éves erőforrásainak csaknem dupláját használja fel az emberiség
Tovább a forrásra: portfolio.hu
Vissza
Hírfolyam