Zöld akcióban a Duna Pláza
A tizenhat országban több mint száz bevásárlóközpontot – többek között a Duna Plazát is – üzemeltető, Európában piacvezető Klépierre CSR politikájának részeként valósítja meg hulladékgazdálkodási célkitűzéseit.
A vállalat hosszú távú elkötelezettségét mutatja az #ActForGood című rendezvénysorozat is, amelynek keretében hét ország hét plázájában vehetnek részt az érdeklődök a környezetbarát fogyasztást és életmódot népszerűsítő programokon.

A Klépierre Group társadalmi felelősségvállalási stratégiája három pilléren nyugszik, és tizenhárom konkrét vállalást tartalmaz 2022-ig, és további javaslatokat 2030-ig. A három pillér a következő:
Act for the planet
Az első pillér a 2008 óta végrehajtott intézkedések folytatása annak érdekében, hogy a Klépierre az innováció motorjaként járulhasson hozzá a mai környezetvédelmi kihívások kezeléséhez.
A csoport elkötelezett az alacsony szén-dioxid-kibocsátású jövő és a körkörös gazdaság fejlesztése mellett.

Act for territories
Ez a pillér szemlélteti a Klépierre elkötelezettségét a működési területének fejlődése iránt. A társaság helybéli szolgáltatók bevonásával támogatja azokat a lokális kezdeményezéseket, amelyek a jövő kereskedelmét és foglalkoztatását segítik elő.
A polgári szerepvállalás különösen fontos a Klépierre Group számára, ezért külön teret biztosít a kulturális, jótékonysági és helyi vállalkozói kezdeményezéseknek a csoport bevásárlóközpontjaiban.
Act for people
Ez a pillér a Klépierre Group és a bevásárlóközpontjaiban megtalálható márkák vásárlóinak és munkatársainak jólétére összpontosít: célja az értékteremtés a közösség minden tagja számára. Így a Klépierre elkötelezett a látogatók elégedettségének növelése mellett, és aziránt, hogy pozitív élményt nyújtson minden munkatársa számára.