2018. december 13., Luca, Otília
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

Zöld akcióban a Duna Pláza

A tizenhat országban több mint száz bevásárlóközpontot – többek között a Duna Plazát is – üzemeltető, Európában piacvezető Klépierre CSR politikájának részeként valósítja meg hulladékgazdálkodási célkitűzéseit. 

A vállalat hosszú távú elkötelezettségét mutatja az #ActForGood című rendezvénysorozat is, amelynek keretében hét ország hét plázájában vehetnek részt az érdeklődök a környezetbarát fogyasztást és életmódot népszerűsítő programokon.

Fotó: Készítette: Misibacsi/Wikimedia Commons

A Klépierre Group társadalmi felelősségvállalási stratégiája három pilléren nyugszik, és tizenhárom konkrét vállalást tartalmaz 2022-ig, és további javaslatokat 2030-ig. A három pillér a következő:

Act for the planet

Az első pillér a 2008 óta végrehajtott intézkedések folytatása annak érdekében, hogy a Klépierre az innováció motorjaként járulhasson hozzá a mai környezetvédelmi kihívások kezeléséhez.

A csoport elkötelezett az alacsony szén-dioxid-kibocsátású jövő és a körkörös gazdaság fejlesztése mellett.

Fotó: dunaplaza.hu

Act for territories

Ez a pillér szemlélteti a Klépierre elkötelezettségét a működési területének fejlődése iránt. A társaság helybéli szolgáltatók bevonásával támogatja azokat a lokális kezdeményezéseket, amelyek a jövő kereskedelmét és foglalkoztatását segítik elő.

A polgári szerepvállalás különösen fontos a Klépierre Group számára, ezért külön teret biztosít a kulturális, jótékonysági és helyi vállalkozói kezdeményezéseknek a csoport bevásárlóközpontjaiban.

Act for people

Ez a pillér a Klépierre Group és a bevásárlóközpontjaiban megtalálható márkák vásárlóinak és munkatársainak jólétére összpontosít: célja az értékteremtés a közösség minden tagja számára. Így a Klépierre elkötelezett a látogatók elégedettségének növelése mellett, és aziránt, hogy pozitív élményt nyújtson minden munkatársa számára.

Neked ajánljuk
Egyre több a zöldtőke, de még messze nem elég Népszerű a zöldkötvény a pénzvilágban A K&H nyerte a Mastercard – Az év fenntartható bankja címet Hat légtisztító szobanövény, ami segít a karácsonyi nagytakarításnál Már tesztelhető a fehérvári okosparkolási rendszer
Tovább a forrásra: mmonline.hu
Vissza
Hírfolyam