2019. június 18., Arnold, Levente
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

Ne a sor végén kullogjunk, mutassuk a helyes irányt!

A vállalatok egyre gyakrabban ajánlják fel nyereségük bizonyos százalékát jótékonysági szervezeteknek, támogatják az önkéntes munkát, vagy járulnak hozzá a CO2-kibocsátás csökkentéséhez. De ha valódi változást akarnak előidézni, ügyfeleiket, partnereiket is aktivizálniuk kell a felelősség és fenntarthatóság érdekében.

A vállalati aktivizmus révén a márkák ügyfeleiket partnerekké tehetik a legjelentősebb fenntarthatósági kezdeményezésekkel kapcsolatban is. A CSR Hungary összegyűjtött néhány tippet ennek megvalósításához.

A vállalati aktivizmus olyan tevékenység, amely lehetőséget ad az embereknek arra, hogy részt vegyenek a szívükhöz közel álló társadalmi kérdések megoldásában.

A vállalati aktivizmus több, mint a pénz adományozása egy üggyel kapcsolatban, vagy az adományokat kiváltó termékek vásárlása. Ebben az esetben a társadalmi változásokat nem kereskedelmi célú cselekvésekkel hozzuk létre.

A vállalati aktivizmus hatása azért erős, mert tudatosságot teremt és személyes érintettséget hoz létre, amik később a fenntartható vásárlások alapvető ösztönzőivé válhatnak. Hogyan használhatja a márka a vállalati aktivizmust a fenntarthatóság érdekében?

Válasszunk egy ügyet

Támogassunk egy olyan ügyet, amely kapcsolódik vállalkozásunk üzleti tevékenységéhez, és összhangban van a márka ismérveivel. Így tett például 2018 áprilisában a 1 Hotels környezetbarát luxusszállodalánc, amikor elindította a „Minden nap a Föld napja” kampányát. Az egy évig tartó kezdeményezés a világ tengerpartjainak megmentésével kapcsolatos környezetvédelmi kérdések tudatosítására szolgál.

Fotó: www.1hotels.com

adjunk információt

A vállalatok tudatosságfokozó kampányai megkönnyíthetik a fogyasztók számára a probléma megértését. A 1 Hotels ennek szellemében hozott létre egy intelligens, többrétű figyelemfelkeltő kampányt, amely social média sorozatot, filmvetítést, pólót, leveleket stb. tartalmaz. 

Hitelesség

Egyes cégek esetében problémát okoz az, hogy a fenntarthatósági kampányaik ne marketing fogásnak tűnjenek a kívülállók szemében. Ahhoz, hogy hiteles legyen a kommunikáció, a problémát támogató márkának is olyan módon kell működnie, amely tovább növeli az ügy reputációját is.

Ismét jó példa a 1 Hotels, amely környezetbarát anyagokat és okos, fenntartható építészeti megoldásokat alkalmaz szállodáiban.

A vállalti aktivizmus lehetőségeivel kapcsolatban további érdekességek olvashatók a CSR Hungary oldalán.

Neked ajánljuk
A kenyai „IKEA” a hátrányból is előnyt barkácsol A fenntartható kakaóval a Mondelēz-re (és ránk is) édesebb jövő vár Az IKEA komolyan veszi a körkörös gazdaságot Erdő Ernő bácsi meséi 46-50. Ezeken a vasútállomásokon osztanak ingyen ivóvizet
Tovább a forrásra: csrhungary.eu
Vissza
Hírfolyam