2019. május 21., Konstantin
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

Green Brands – fenntarthatóságot tanúsító védjegy a legzöldebb cégeknek

Elsőként adta át Magyarországon a Green Brands elismerést nyert márkáknak a környezeti fenntarthatóságot tanúsító, Green Brands-védjegy kétéves használatára jogosító oklevelet a szervezet magyarországi képviselete.

Wiszkidenszky András, a szervezet regionális igazgatója az átadó eseményen ismertette, hogy a Green Brands mint független nemzetközi márkamarketing-szervezet, szigorú módszertan szerint értékeli a márkák fenntarthatósági teljesítményét, az értékelést a bécsi székhelyű Sustainable Europe Research Institute végzi.

A minősítést olyan ökológiailag fenntartható cégek, márkák, szolgáltatások és élelmiszerek nyerhetik el, amelyek sikeresen teljesítik a három fázisból álló minősítési folyamatot. A 2011-es indulás óta Európában mintegy 150 védjegyet adtak át.

A rendezvényen öt cég részesült a védjegy használatára jogosító oklevélben. A Rossmann két saját márkája, továbbá a Frosch és a green care Professional tisztítószermárkái mellett két magyar kkv, a Folprint Zöld Nyomda Kft. és a biztonságos iratmegsemmisítéssel foglalkozó Inest Nonprofit Kft. kapott elismerést.

Fotó: GREEN BRANDS Hungary/facebook.com

Wiszkidenszky András az elismerés előnyeit sorolva rámutatott: zöldnek lenni versenyelőnyt jelent gazdasági szempontból, pozitív visszaigazolás a meglévő ügyfelek körében, és segíti az ügyfélkör bővítését, emellett javulhat az általános megítélés a fogyasztók körében. A kitüntetést többféle kiadványban és rendezvényen is népszerűsíti a szervezet.

Neked ajánljuk
A P&G újabb lépést tett a fenntarthatóság felé Csökkenti a műanyagok felhasználását a P&G Ütött a fenntarthatatlan tárgyak órája A műanyag zacskók azonnali betiltását sürgeti a német fejlesztési miniszter Lefotózták az első tisztán elektromos Škodát
Tovább a forrásra: azuzlet.hu
Vissza
Hírfolyam