2020. január 28., Karola, Károly
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

A fenntartható siker titka

Annál sikeresebb egy vállalat, minél inkább összpontosít a társadalmi felelősségvállalásra – állítja egy friss jelentés.

 A Fenntarthatósági és Kiválósági Központ szakemberei nyolc területen közel 500 európai vállalatot átvilágítva jutottak a következtetésre – számolt be az Euronews.

„A fenntartható növekedés elvét valló vállalatok pénzügyileg sikeresebbek. Az egyik erősíti a másikat. Így mindenki jól jár: a társadalom, a környezet, az alkalmazottak és maguk a cégek is”

– fogalmazott a felmérést végző központ, a CSE elnöke, Nikosz Avlonasz. A társadalmi felelősségvállalás része a szociális érzékenység, a környezettudatosság, az etikus magatartás és az átláthatóság is.

Fotó: euronews/youtube.com

Az eredmény nem meglepő, ha meggondoljuk, hogy felmérések sora tanúsítja: egyre több fogyasztó tekinti a vásárlást eszköznek arra, hogy a pénzével a számára fontos értékek mentén működő vállalatokat támogasson – ugyanakkor egyre kevésbé lehet hangzatos, de üres ígéretekkel, „zöldre festéssel” kifizetni őket.

Neked ajánljuk
Davosban is aggódnak a környezeti problémák miatt Jó üzlet a zöld üzlet Nem csak trendi, mindent átható trend a fenntarthatóság A karbonsemleges működés már kevés Mókás szemétevő malommal tisztul a baltimore-i kikötő
Tovább a forrásra: euronews.com
Vissza
Hírfolyam