A vásárlók döntöttek, az Aldi zöldül
Az áruházlánc a közösségi médián keresztül kérte ki fogyasztói véleményét: menjenek vagy maradjanak a saját márkás termékek műanyag fedelei.
A vásárlók döntése alapján hamarosan az Aldi minden saját márkás tejtermékéről lekerül a műanyag fedél. Az áruházláncnál azt írják, hogy az átállás egy hosszabb folyamat lesz – számolt be a nosalty.hu.
A kommentelők örültek az áruház lépésének, sőt, további ötleteket adtak a műanyaghasználat csökkentésére.
Sokan látnák például a nejlonzacskókat a bolton kívül, vagy örülnének a visszaváltható üveges tejnek.
Az Aldi mostani kezdeményezése egy átfogó stratégia része, amelynek keretében az áruházlánc számos egyszer használatos műanyag terméktől megválik, csomagolásait pedig 100 százalékban újrahasznosítható alapanyagból készíti majd.
