2019. augusztus 24., Bertalan
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

Zöldre vált a Budapest Bank

A Budapest Bank a fenntarthatóságot előtérbe helyező kommunikációs kampányt indít.

A Budapest Bank most induló Jövőért Álmodók kampányával egy mindenki számára fontos ügy, a környezeti fenntarthatóság mellé áll, és a WWF Magyarországgal együttműködve felméri saját ökológiai lábnyomát, emellett „zöld” pályázatot hirdet, valamint új, „zöld szolgáltatásokkal” is megjelenik a piacon.

A pénzintézet egy online reklámfilmmel hívja fel a figyelmet az ügy fontosságára:

Forrás: Budapest Bank/youtube.com

„Odafigyelünk az ügyfeleinkre, és fontos számunkra, hogy hosszú távon képesek legyünk magas színvonalú ügyfélélményt biztosítani. Ehhez köthetően a pénzügyek intézésén túl az élet egyéb fontos területén is szeretnénk építően támogatni őket. A környezetvédelem mára megkerülhetetlen ügy, és a Budapest Banknál azon leszünk, hogy ügyfeleink partnerként számíthassanak ránk ebben is” – mondta Tengerdi Laura, a Budapest Bank marketingkommunikációs és ügyfélélmény-vezetője.

A bank azonban nemcsak a pályázattal hívja fel a figyelmet a környezeti fenntarthatóságra, hanem aktívan tesz is érte. A környezetvédelmi elkötelezettség mostantól kiemelt fenntarthatósági témái között szerepel. Környezetvédelmi szerepvállalását erősítve a Budapest Bank együttműködik a WWF Magyarországgal:

a természetvédelmi világszervezet hazai szakemberei felmérik a pénzintézet ökológiai lábnyomát, majd az eredmények ismeretében közösen önkéntes vállalásokat dolgoznak ki az ökológiai lábnyomának további csökkentéséhez.

Fotó: Globetrotter19/Wikimedia Commons

A Budapest Bank új „ökoszolgáltatásokkal” is bővíti kínálatát a lakosság környezetvédelmi beruházásainak támogatása érdekében. Új konstrukcióit otthonok energetikai korszerűsítésére lehet igénybe venni. Emellett a bank áprilisban indította új „zöld” autófinanszírozási megoldását, amely az alacsonyabb környezetterhelésű gépjárművek vásárlásához kedvezményes finanszírozást biztosít magánszemélyek és vállalkozások számára.

Neked ajánljuk
Méghogy a fogyasztói tudatosság hatástalan! Ennek az üzleti modellnek bérelt helye van egy fenntartható világban Így csempéssz egy kis természetet a fürdőszobádba Németország után Norvégia is felfüggesztette az erdővédelmi segélyek folyósítását Brazíliának Indonézia ragaszkodik a pálmaolajhoz
Tovább a forrásra: mmonline.hu
Vissza
Hírfolyam