2019. október 18., Lukács
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

Zöldre vált a Budapest Bank

A Budapest Bank a fenntarthatóságot előtérbe helyező kommunikációs kampányt indít.

A Budapest Bank most induló Jövőért Álmodók kampányával egy mindenki számára fontos ügy, a környezeti fenntarthatóság mellé áll, és a WWF Magyarországgal együttműködve felméri saját ökológiai lábnyomát, emellett „zöld” pályázatot hirdet, valamint új, „zöld szolgáltatásokkal” is megjelenik a piacon.

A pénzintézet egy online reklámfilmmel hívja fel a figyelmet az ügy fontosságára:

Forrás: Budapest Bank/youtube.com

„Odafigyelünk az ügyfeleinkre, és fontos számunkra, hogy hosszú távon képesek legyünk magas színvonalú ügyfélélményt biztosítani. Ehhez köthetően a pénzügyek intézésén túl az élet egyéb fontos területén is szeretnénk építően támogatni őket. A környezetvédelem mára megkerülhetetlen ügy, és a Budapest Banknál azon leszünk, hogy ügyfeleink partnerként számíthassanak ránk ebben is” – mondta Tengerdi Laura, a Budapest Bank marketingkommunikációs és ügyfélélmény-vezetője.

A bank azonban nemcsak a pályázattal hívja fel a figyelmet a környezeti fenntarthatóságra, hanem aktívan tesz is érte. A környezetvédelmi elkötelezettség mostantól kiemelt fenntarthatósági témái között szerepel. Környezetvédelmi szerepvállalását erősítve a Budapest Bank együttműködik a WWF Magyarországgal:

a természetvédelmi világszervezet hazai szakemberei felmérik a pénzintézet ökológiai lábnyomát, majd az eredmények ismeretében közösen önkéntes vállalásokat dolgoznak ki az ökológiai lábnyomának további csökkentéséhez.

Fotó: Globetrotter19/Wikimedia Commons

A Budapest Bank új „ökoszolgáltatásokkal” is bővíti kínálatát a lakosság környezetvédelmi beruházásainak támogatása érdekében. Új konstrukcióit otthonok energetikai korszerűsítésére lehet igénybe venni. Emellett a bank áprilisban indította új „zöld” autófinanszírozási megoldását, amely az alacsonyabb környezetterhelésű gépjárművek vásárlásához kedvezményes finanszírozást biztosít magánszemélyek és vállalkozások számára.

Neked ajánljuk
Nem elég zöldnek látszani Globálisan zöldáramra állt át az Unilever Akik falra másznak a sivár és szürke városoktól Magyar okospoháré lehet a műanyagtakarékos jövő Ekkora hajó még nem ment át ezen a csatornán – videó
Tovább a forrásra: mmonline.hu
Vissza
Hírfolyam