2019. december 8., Mária
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

A L'Oréal csinos eredményekkel menetel a fenntarthatóság felé

A vállalat „Sharing Beauty With All” programjával jelentős eredményeket ért el az éghajlatváltozás elleni küzdelemben vállalt kötelezettségeinek teljesítésében.

A L’Oréal 2005 és 2018 között 77%-kal csökkentette üzemeinek és elosztóközpontjainak szén-dioxid-kibocsátását, miközben 38%-kal növelte termelését. A tavalyi év végére a L’Oréal 38 ipari telephelye karbonsemlegessé vált – írja a vállalat közleménye alapján a Trade Magazin.

Vagyis a vállalat képes volt jelentősen csökkenteni a környezeti hatását, miközben gazdasági sikereket ért el.

A CDP is elismerte ezeket az eredményeket, hiszen a L’Oréal az első és egyetlen vállalat a világon, amely három egymást követő évben is „AAA” besorolást, azaz a legmagasabb minősítést kapta mind a három értékelt kategóriában: az éghajlatvédelem, a fenntartható vízgazdálkodás és az erdőirtás elleni küzdelem területén is.

Fotó: visualhunt.com

A L’Oréal vállalati felelősségvállalási vezetője, Alexandra Palt a következőképpen nyilatkozott: „Az éghajlatváltozás komoly aggodalomra ad okot a világ számára, és következményei sürgős fellépést igényelnek. A L’Oréal-csoport igyekszik vezető szerepet játszani ennek a kihívásnak a legyőzésében. A vállalatoknak részt kell vállalniuk, cselekedeteink és eredményeink alapján kell megítélni bennünket.”

A „Sharing Beauty With All” program részeként a vállalat márkái kiválasztanak egy-egy konkrét ügyet, amelyet figyelemfelkeltő kampánnyal támogatnak. 2018-ban a csoport márkáinak több mint fele (57%) vállalt részt ebben, többek között az Armani, Biolage,
Biotherm, Garnier, La Roche-Posay és a Ralph Lauren.

Neked ajánljuk
A befektetők kényszeríthetik klímavédelemre a vonakodó vállalatokat Már a magyar befektetők pénze is fialhat környezettudatosan Milyen áron dübörög a rock? Hamburgban nem humbug a klímavédelem Wizz Air: ki kell tiltani a business osztályt a rövid távú légi közlekedésből
Tovább a forrásra: trademagazin.hu
Vissza
Hírfolyam