2019. december 12., Gabriella
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

Mert a klímaváltozás nem játék

A Sony mellett a Microsoft, a Google és a videojáték-ipar más képviselői is csatlakoztak a Playing for the Planet kezdeményezéshez, hogy közösen csökkentsék karbonlábnyomukat.

Egyre több cég tartja fontosnak, hogy a klímaváltozás lassítása érdekében csökkentse szén-dioxid-kibocsátását. Így vannak ezzel a videójátékok piacán érdekelt vállalatok is: a Playing for the Planet nevű kezdeményezéshez első körben 21-en csatlakoztak – számolt be a Gamestar.

A Google Stadia csapata a fejlesztést tenné fenntarthatóbbá, a Ubisoft pedig környezetbarát gyárakból vásárolja majd eszközeit, alapanyagait.

A Sony a PlayStation konzol áramfogyasztását csökkenti, a Microsoftnak pedig az a célja, hogy 2030-ra a gyártósori kibocsátásokat 30%-kal csökkentse, és 825 000 Xbox konzolt tegyen karbonsemlegessé.

A Playing for the Planet mellé állók között szerepel még a Sports Interactive, a Twitch, a Niantic, a Supercell, a Playmob, a Rovio, a Sybo, a Space Ape, a Wild Works, a Green Man Gaming, a Creative Mobile, a Reliance Games, az iDreamSky, az E-Line Media, a Strange Loop, a Pixelberry és az Internet of Elephants is, amelyek közös erővel szeretnék 2030-ra 30 millió tonnával csökkenteni a szén-dioxid-kibocsátásukat.

Neked ajánljuk
Felhagy a szén finanszírozásával az AXA biztosítótársaság Petícióban sürget mielőbbi lépéseket több óriáscég a globális felmelegedés ellen Az Északi-sark a klímaváltozással kulcsfontosságú területté vált Világszerte egyre népszerűbb a fenyőfakölcsönzés Nagyon elszállt a repülők károsanyag-kibocsátása
Tovább a forrásra: gamestar.hu
Vissza
Hírfolyam