2019. október 17., Hedvig
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

Egy jegy=egy fa a BrandFestivalon

A BrandFestival kiáll a fenntartható növekedés és az ökológiai lábnyom csökkentése mellett, így idén egy különleges akcióval készül.

A nemzetközileg elismert, hazai márkakommunikációs konferencia 2019-ben meghirdette az egy jegy, egy fa elvet. A rendezvény fontosnak tartja, hogy minden eladott jegy után elültessen egy fát a Pilisi Parkerdő Zrt.-vel együttműködésben, mert ez nemcsak a jövő építésének állandó szimbóluma, de fontos ökológiai jelentőséggel is bír – írja a Portfolio.

A BrandFestival a zero waste koncepció erősítésével törekszik arra, hogy a lehető legkisebb ökológiai lábnyomot hagyja maga után.

Ezért az idei eseményt az alábbi környezettudatos elvek és intézkedések mentén rendezik meg:

  • minden eladott jegy után elültetésre kerül egy fa,
  • a menüsor a zero waste jegyében kerül összeállításra,
  • a felszolgálás porcelántányérokban történik,
  • újrahasznosított papírt alkalmaznak (100 kg/40 csomag újrahasznosított papírral 410 kW elektromos energiát, 2650 liter vize takarítanak meg, és 2,7 m3-rel csökkentik a szemét mennyiségét);
  • nem használnak szívószálat és műanyag poharakat,
  • újrahasznosítható konferenciaeszközöket hoznak létre,
  • szelektíven gyűjtik a hulladékot,
  • a fenntartható takarításról pedig a Zöldövezet takarítócsapata gondoskodik.

A Brand Festivál idén 2019. november 20. és 21. között, a Budapest Music Centerben  kerül megrendezésre.

További információ: brandfestival.hu

Neked ajánljuk
Tovább zöldíti csomagolásait az Unilever Reflektorfényben a közösségi befektetések 130 bank kötelezte el magát a klímavédelem mellett Ne maradjon le semmiről! Elérhető a Budapesti Víz Világtalálkozó mobilapplikációja A Föld egyik legfontosabb élőlénye mobiltelefonoktól is pusztul?
Tovább a forrásra: portfolio.hu
Vissza
Hírfolyam