2020. január 21., Ágnes
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

Zöldre vált a magyar reklám

A Magyar Reklámszövetség elindítja Zöld Bolygó kezdeményezését, hogy ezzel ösztönözzék a kommunikációs iparág szereplőinek fenntartható működésre való átállását.

A Zöld Bolygó projekttel támogatni szeretnék tagjaikat, valamint a kommunikációs iparág minél több, szövetségen kívüli szereplőjét is egy környezettudatos, a környezeti terhelést minimalizáló gyakorlat napi rutinná tételében.

Kezdeti lépésként a reklámszövetség kidolgozta felhívását, amelyben javasolják, hogy a konferenciákon, tréningeken, workshopokon a résztvevők ellátásakor mellőzzék az egyszer használatos műanyagok és a PET-palackok használatát, és kérik a résztvevők nevét tartalmazó műanyag tartók mellőzését is.

A javaslatok között szerepel a papírhasználat radikális csökkentése a cégek napi működése során, a céges marketing- (reklám-) kiadványok nyomtatott formában való megjelentetésének korlátozása, valamint a műanyagból készült ajándéktárgyak és hordozótasakok, reklámszatyrok teljes elhagyása.

Az ajánlások között szerepel az is, hogy ez a megközelítés lehetőség szerint a reklámokban, reklámfilmekben, hirdetésekben is megjelenítésre kerüljön. A reklámszövetség további javaslatokat is vár tagjaitól, a legjobb kezdeményezéseket pedig évente egyszer Zöld Bolygó díjjal ismerik el, ezeket minden évben április 22-én, a Föld Napján adják majd át.

Fotó: shutterstock.com
Neked ajánljuk
A klímaváltozás a pénzügyi szektort is felforgathatja Nem csak szavakban zöldül a Visa A klíma és a gazdaság ügye is nyerhet Ez a falfesték nem (csak) úgy zöld Malajzia sem lesz a világ szemétdombja
Tovább a forrásra: hrportal.hu
Vissza
Hírfolyam