Újabb divatipari cég csatlakozott a klímaváltozás elleni egyezményhez
Vezető outdoor vállalatként a Fjällräven hosszú ideje tisztában volt az iparosodás környezetre gyakorolt hatásával, éppen ezért a fenntarthatóság és a környezeti hatás minimalizálása üzletpolitikájában központi szerepet játszik. A svéd márka ezért csatlakozik az ENSZ éghajlatváltozásról szóló keretegyezményéhez.
„A klímaváltozás összetett és sürgető probléma, ezért itt az ideje, hogy az iparág dolgozói összefogjanak, edukálják a fogyasztókat, és együttes erővel lépjenek fel a drámai hatások visszaszorítása érdekében” – idézi Christiane Dolvát, a Fjällräven Head of Sustainability pozícióban dolgozó vezetőjét a Marketing & Media Online.
A Fashion for Climate Action (A divat a klímavédelemért) egyezmény az ENSZ divattal foglalkozó kezdeményezésén alapul. Egybegyűjti a divatipar vezető márkáit, kereskedőit és beszállítói szervezeteit, hogy együtt tegyenek a divatágazat éghajlati hatásainak mérséklése érdekében, a nettó kibocsátás nélküli gazdaság megvalósításáért.

A Fjällräven termékei a hosszú élettartam, a tartósság és a fenntarthatóság szem előtt tartásával készülnek. Az anyagokat a lehető legfenntarthatóbb forrásokból választják ki, az állatok jóllétét és társadalmi fenntarthatóságát is mindig figyelembe véve.
A márka szorosan követi a tudomány és az ipar éghajlatváltozással kapcsolatos legfrissebb vívmányait, és ezeket azonnal adaptálja üzleti tevékenységbe.
„Mi a Fjällrävennél már egy ideje hasonló célok elérésért dolgozunk, terveket készítünk, és cselekszünk. Ezeknek a céloknak a gyorsabb eléréséhez széles körű összefogásra van szükség. Az ENSZ éghajlatváltozási keretegyezményének aláírásával szeretnénk hozzájárulni az éghajlatváltozás elleni küzdelem felgyorsításához, s ennek érdekében megosztjuk tudásunkat az iparág képviselőivel” – jelentette ki a vállalat fenntarthatóságért felelős vezetője.