2019. november 18., Jenő
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

A fenntarthatóságért végzett vállalati munka elismerésre méltó

A Magyarországi Üzleti Tanács a Fenntartható Fejlődésért (BCSDH) célja, hogy széles körben bemutassa a fenntarthatóság bármely területén tett kiemelkedő vállalati, vezetői és személyes teljesítményt.

2015-ben az ENSZ 193 tagállama által 17 pontban elfogadott Fenntartható Fejlődési Célok egyik meghatározó eleme az egészséges élet és jólét biztosítása korosztálytól függetlenül mindenkinek. Horváth Magyary Nóra, a K&H-csoport kommunikációs ügyvezető igazgatója ennek megvalósítása érdekében tett szakmai munkájáért vehette át a BCSDH „Fenntartható jövőért” Vezető nő díjat.

A szakember az elmúlt 16 évben – többek között – a K&H mozdulj! sport-, valamint a K&H gyógyvarázs gyermekegészségügyi programok elindításával hosszú távon aktívan tett a hazai lakosság egészséges életmódjának eléréséért és a gyermekek mihamarabbi gyógyulásának elősegítéséért.

Horváth Magyary Nóra, a K&H Bank Zrt. kommunikációs ügyvezető igazgatója, ifj. Chikán Attila, a BCSDH elnök-vezérigazgatója és Salgó István, BCSD a tiszteletbeli elnöke Fotó: bcsdh.hu

Petrényiné Szabó Krisztina, a MOL Nyrt. Csoportszintű Downstream Üzletfejlesztési vezetője is „Fenntartható jövőért” díjban részesült, mivel „innovatív, inspiráló vezetőként, kiemelkedő szakmai hozzáértéssel és emberi kvalitásaival jelentős hatást ért el a fenntarthatóság területén a munkaköréhez kötődően és azon túl is” – olvasható a BCSDH indoklásában.

Széll Hajnalka, az Auchan Magyarország Kft. országos humánerőforrás-igazgatója
az esélyegyenlőség megteremtése érdekében végzett következetes, hosszú távú és széles körű munkájával érdemelte ki az elismerést.

Az Üzleti Megoldás Díjat a Future FM Létesítménygazdálkodási Zrt. „Partnerség a víztakarékos technológiák bevezetésében” programja, valamint a Heineken Hungária Sörgyárak Zrt. „Magyar komló projektje” nyerte el.  Utóbbi egy széles körű együttműködésen alapuló, a helyi alapanyag-termesztésre, a szállítási távolságok lerövidítésére fókuszáló projekt, figyelemre méltó és példaértékű pozitív társadalmi hatásokkal.

Neked ajánljuk
A gyapjú is kaphat második esélyt Egy ásványvizes cég is lehet zöld? A bevásárlótáska a ruhásszekrényben terem Új élet meglévő daraboknak, hulladék nélküli szabás vagy éppen slow fashion? A kozmetikumok a felesleges csomagolás bajnokai
Tovább a forrásra: brandtrend.hu
Vissza
Hírfolyam