2020. november 25., Katalin
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

Az online reklám kreatívabb, ráadásul a környezet is jobban jár vele

A digitális mobil eszközökre készülő reklámmegoldások előnyeit felismerve ma már a külföldiek mellett egyre több magyar cég, illetve szervezet ismeri fel az online kiadványokban rejlő előnyöket, ami a papírhasználatot örömteli módon visszaszoríthatja.

Csak egyetlen budapesti kerületben és csupán az egyik párt 10 tonnányi szórólapot nyomtatott az önkormányzati választásokra. Ehhez mintegy 50 fa kivágására és 2500 kWh energiára volt szükség – mondta el Az Üzletnek az online reklámok jelentőségének kiemelésére Hargittai Zsolt, a Smart Printing House kereskedelmi igazgatója, aki szerint

a környezeti fenntarthatóság iránti igény mellett a kreativitási lehetőségek miatt is növekszik az online kiadványok iránti kereslet.

Az iOS- és Android-platformra készülő online kiadványok nemcsak arra képesek, hogy prospektust megjelenítsenek, hanem arra is, hogy egyszerre akár több nyelvet felkínálva, a termékeket videón mutassák be, ráadásul a megcélzott fogyasztók a felületen akár a foglalásokat, megrendeléseket is elvégezhetik.

Hargittai Zsolt kiemelte: miközben ma már egyre többeknek fontos szempont, hogy az online kiadványok létrehozása semmiféle környezeti terhelést ne jelentsen, mind többen vágynak arra is, hogy az ismertetőikkel mást, többet adjanak versenytársaiknál.

Vége lehet a papírkorszaknak a reklámiparban? Fotó: pixabay.com
Neked ajánljuk
Az MNB is kiemelten kezeli a fenntarthatóságot Konferencia a zöld reklámról Az egyszer használatos műanyag kivezetése nem csak a környezetnek, a vállalatoknak is fontos lehetőséget jelent 20 nagy olaj- és gázcég kapcsolatban van a légkörbe jutó szén-dioxid több mint egyharmadával Számukra biztosan nem színjáték a fenntarthatóság
Tovább a forrásra: azuzlet.hu
Vissza
Hírfolyam