2020. november 25., Katalin
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

Elismerés a zöldülésre törekvő vállalatoknak

Idén 12. alkalommal osztották ki a HBLF Üzleti Élet a Környezetért díjakat. A környezetvédelemben és a fenntarthatóságban példaértékű tevékenységet folytató vállalatok elismerésére 5 kategóriában hirdetett győztest a szakmai zsűri.

A díjakat Czakó Borbála, a HBLF elnöke és prof. dr. Bándi Gyula, a Pázmány Péter Katolikus Egyetem tanszékvezető egyetemi tanára, a jövő nemzedékek érdekeinek védelmét ellátó biztoshelyettes adta át a zsűri nevében, számol be a Marketing&Media Online.

A díjazottak a környezetvédelem érdekében konkrét projektet valósítottak meg a következő témakörök valamelyikében:

  • Menedzsment: Olyan vállalat, amelynek kiemelkedő küldetése és jövőképe lehetővé teszi, hogy folyamatosan javítsa eredményeit a fenntartható fejlődés szempontjai szerint.
  • Termék: Olyan termék vagy szolgáltatás kifejlesztése, amely kimagasló módon járul hozzá a fenntartható fejlődéshez.
  • Folyamatok: Gyártási technológia fejlesztése a fenntarthatósági szempontok maximális teljesítése mellett.
  • Nemzetközi üzleti együttműködés: Olyan fenntartható fejlődést elősegítő üzleti együttműködés, mely célja technológia transzfer, környezetvédelem, termék- vagy szolgáltatásfejlesztés, munkakörülmények fejlesztése fejlődő országok vállalataival, civil szervezeteivel vagy tudományos szektorával.
  • Üzleti élet és a fenntartható oktatás: különdíj annak a vállalatnak, amelyik a fenti kategóriában kialakított megoldásaiban különös figyelmet fordított a fenntartható oktatásra és tudatformálásra.

A zsűri, köztük a Kék Bolygó Klímavédelmi Alapítvány delegáltja, Czakó Karolina projektkoordinátor, a pályázó cégek menedzsmentmunkáját, termékét, vállalati folyamatát és nemzetközi üzleti együttműködését vizsgálva választotta ki a legjobbakat.

Fotó: Kék Bolygó Klímavédelmi Alapítvány/Facebook.com

A Coca-Cola HBC Magyarország Kft. a menedzsment, a MOL Nyrt. a termék, a Hamburger Hungária Kft. a folyamatok, a Water&Soil Kft. a nemzetközi üzleti együttműködés, a Shell Hungary Zrt. pedig az üzleti élet és fenntartható oktatás kategóriában nyert a HBLF Üzleti Élet a Környezetért Díj 2019. évi pályázatán.

Neked ajánljuk
Az online kereskedelem csomagolási lábnyoma is csökkenthető Fenntartható és szolidáris gazdaság megteremtését sürgette Ferenc pápa Hogyan vágjunk neki a karácsony előtti vásárlási szezonnak? 20 nagy olaj- és gázcég kapcsolatban van a légkörbe jutó szén-dioxid több mint egyharmadával Számukra biztosan nem színjáték a fenntarthatóság
Tovább a forrásra: mmonline.hu
Vissza
Hírfolyam