2021. december 5., Vilma
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

Ennyi csupasz termék láttán majd kibújunk a bőrünkből

Két nagy gyártó – a Kellogg’s és az Unilever – is engedélyezte, hogy csomagolás nélkül árulják a termékeit.

A csomagolás nélküli élelmiszer-értékesítéssel egyre több áruházlánc kísérletezik világszerte, ebből a szempontból semmi meglepő nincs abban a hírben, hogy a brit Asda is elkezdi a tesztet Leedsben egy boltjában. Az viszont fontos újdonság, hogy nem csak a saját márkás termékeit kínálja újratölthető automatákból – írja a G7.

A napi fogyasztási cikkeket gyártó két óriás, az Unilever és a Kellogg’s is beadta a derekát.

Az Asda teákat, kávékat, tésztákat, rizst és reggeli gabonapelyheket fog májustól úgy árulni, hogy a vevők maguk tölthetik meg a saját hordozóikat. A Kellogg’s jól ismert pehelymárkái mellett az Unilever a PG Tips márkájú teák automatákba töltéséhez járult hozzá.

Fotó: asda.com

Ez azért fontos lépés, mert a csomagolás a gyártóknak nagyon fontos marketingeszköz.

Úgy tűnik, hogy Angliában már nagyobb marketingértéke van a műanyagmentes, környezetbarát megoldásnak, mint a szokásos csomagolásnak és polcon való elhelyezésnek.

Bár a közösségi médiában a vevők többsége pozitívan fogadta a hírt, a csomagolásmentesség életképességéről valójában a forgalmi adatok fognak dönteni, a májusban induló tesztet három hónap után felülvizsgálják, és csak siker esetén terjesztik ki.

Neked ajánljuk
Komposztáló robot lett a startupverseny győztese A marketing sem csak a zöld ámítások terepe lehet A siker titka vidéken, 1. rész - A zánkai Gyógynövény-völgy (videó) Vetlényi Alma új kollekciója ha lehet, még zöldebb Katie Patrick: Hogyan mentsük meg a világot
Tovább a forrásra: g7.hu
Vissza
Hírfolyam