2020. november 24., Emma
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

A fogyasztók a fenntartható márkákra voksolnak

A fogyasztók fele hajlandó többet is fizetni egy termékért, ha azt környezetbarát módon állították elő, közel kétharmaduk pedig nem szívesen vásárol olyan cégektől, amelyek nem igazán törődnek a környezettel – derül ki az ING Research kutatásából.

A felmérés során megkérdezettek többsége tisztában van azzal, hogy milyen felelősségük van az egyes személyeknek, 83 százalékuk ugyanis úgy véli, hogy pozitív hatással lehet a saját viselkedése és vásárlási döntései a környezetvédelemre – írja a Marketing&Média Online.

A kutatás során a válaszadók 61 százaléka jelezte, hogy kevésbé akarnak olyan cégtől vásárolni, ami rosszul teljesít környezetvédelmi szempontból.

A megkérdezettek közel fele, 49 százaléka pedig azt mondta, hogy hajlandó akár többet is fizetni egy termékért, ha azt környezetbarát módon gyártották. 

A kutatás eredményei ugyanakkor arra is rámutattak, hogy a fogyasztók jelentős része tisztában van azzal, hogy nem feltétlenül kap meg minden információt a felelős vásárlási döntés meghozásához, és igen magas azok aránya, akiknél az ár vagy a kényelem bizonyos esetekben felülírhatja a „zöld” gondolkodást.

Fotó: Polycart/flickr.com
Neked ajánljuk
A kreatívipar megkerülhetetlen szerepet játszik a környezetileg is fenntartható termelésben A kreatívipar megkerülhetetlen szerepet játszik a környezetileg is fenntartható termelésben Lehet fenntartható a cipővásárlás? Mikroműanyagot találtak a Csomolungma halálzónájában Környezettudatos épületek a világ körül
Tovább a forrásra: mmonline.hu
Vissza
Hírfolyam