2021. május 8., Mihály
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

A fogyasztók a fenntartható márkákra voksolnak

A fogyasztók fele hajlandó többet is fizetni egy termékért, ha azt környezetbarát módon állították elő, közel kétharmaduk pedig nem szívesen vásárol olyan cégektől, amelyek nem igazán törődnek a környezettel – derül ki az ING Research kutatásából.

A felmérés során megkérdezettek többsége tisztában van azzal, hogy milyen felelősségük van az egyes személyeknek, 83 százalékuk ugyanis úgy véli, hogy pozitív hatással lehet a saját viselkedése és vásárlási döntései a környezetvédelemre – írja a Marketing&Média Online.

A kutatás során a válaszadók 61 százaléka jelezte, hogy kevésbé akarnak olyan cégtől vásárolni, ami rosszul teljesít környezetvédelmi szempontból.

A megkérdezettek közel fele, 49 százaléka pedig azt mondta, hogy hajlandó akár többet is fizetni egy termékért, ha azt környezetbarát módon gyártották. 

A kutatás eredményei ugyanakkor arra is rámutattak, hogy a fogyasztók jelentős része tisztában van azzal, hogy nem feltétlenül kap meg minden információt a felelős vásárlási döntés meghozásához, és igen magas azok aránya, akiknél az ár vagy a kényelem bizonyos esetekben felülírhatja a „zöld” gondolkodást.

Fotó: Polycart/flickr.com
Neked ajánljuk
Sikeresen teljesítette klímavédelmi vállalásait a Facebook Változatlanul vonzóak a fenntartható alapok A befektetők közel fele már környezeti szempontokat is figyelembe vesz Szezonális térkép – A helyi zöldség és gyümölcs egészségesebb Egy egész város fogott össze a tiszakécskei családért
Tovább a forrásra: mmonline.hu
Vissza
Hírfolyam