Mindenütt jó, de legjobb otthon...
2020. április 10., Zsolt
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

A fogyasztók a fenntartható márkákra voksolnak

A fogyasztók fele hajlandó többet is fizetni egy termékért, ha azt környezetbarát módon állították elő, közel kétharmaduk pedig nem szívesen vásárol olyan cégektől, amelyek nem igazán törődnek a környezettel – derül ki az ING Research kutatásából.

A felmérés során megkérdezettek többsége tisztában van azzal, hogy milyen felelősségük van az egyes személyeknek, 83 százalékuk ugyanis úgy véli, hogy pozitív hatással lehet a saját viselkedése és vásárlási döntései a környezetvédelemre – írja a Marketing&Média Online.

A kutatás során a válaszadók 61 százaléka jelezte, hogy kevésbé akarnak olyan cégtől vásárolni, ami rosszul teljesít környezetvédelmi szempontból.

A megkérdezettek közel fele, 49 százaléka pedig azt mondta, hogy hajlandó akár többet is fizetni egy termékért, ha azt környezetbarát módon gyártották. 

A kutatás eredményei ugyanakkor arra is rámutattak, hogy a fogyasztók jelentős része tisztában van azzal, hogy nem feltétlenül kap meg minden információt a felelős vásárlási döntés meghozásához, és igen magas azok aránya, akiknél az ár vagy a kényelem bizonyos esetekben felülírhatja a „zöld” gondolkodást.

Fotó: Polycart/flickr.com
Neked ajánljuk
A CIB bank már készül a Föld Órájára Bankkártyák környezetbarát csavarral Most különösen fontos – vegyél hazait! Az államfő húsvéti üzenete: A türelem életeket ment! Ember- és környezetkímélő kertgazdálkodás 3. – Ültetés a mélymulcsba
Tovább a forrásra: mmonline.hu
Vissza
Hírfolyam