2020. augusztus 12., Klára
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

Minden váltás nehéz? A visszaváltás nem!

A Heineken Hungária rendhagyó kiállítással hívja fel a figyelmet a visszaváltható csomagolású termékek választásának és újrahasznosításának fontosságára.

A Heineken Hungária mindent elkövet azért, hogy a legzöldebb sörgyártó címet kiérdemelje, hiszen 2008-hoz képest 23%-kal csökkentette a fajlagos vízfelhasználását, míg ez idő alatt a CO2-kibocsátása 50%-kal csökkent.

Mostani kiállításuk célja, hogy a humoros és egyben gondolatébresztő plakátok segítségével mesélje el a Heineken fenntarthatósági tevékenységét, és hívja fel a figyelmet az egyén felelősségére a környezetvédelemben.

„Az olyan apróságoknak tűnő dolgok, mint a csapolt sör vagy a visszaváltható üveges sör választása, vagy az alumíniumdoboz visszaváltása, jelentős változásokhoz vezetnek. A visszaváltható üvegnek tizedannyi a karbonlábnyoma, mint az alumíniumnak, amennyiben mégis a dobozos sör mellett döntünk, érdemes tudni, hogy az aludoboz végtelenszer újrahasznosítható” – mondta el Pálfalvi Márta, a Heineken Hungária vállalati kapcsolatok igazgatója.

Fotó: Heineken Hungária fenntarthatósági plakátkiállítás/facebook.com.
Neked ajánljuk
A jelen sötét, de a jövő zöld lehet a bányászatban – és ezzel nem csak a Föld jár jól A fenntarthatóság ügye is megjelenik az új vámmegállapodásban Egymillió munkahelyet teremtene a zöld átállás Nagy-Britanniában A Lucid-ígéret: 700 kilométer, egyetlen töltéssel Jelentős mértékben csökkent az orrszarvúk orvvadászata Namíbiában
Tovább a forrásra: nosalty.hu
Vissza
Hírfolyam