Mindenütt jó, de legjobb otthon...
2020. március 31., Árpád
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

Nincs mit kozmetikázni: jól teljesít fenntarthatóság terén a L’Oréal

A vállalati fenntarthatóság terén világszinten vezető nonprofit CDP szervezet által meghatározott három területen, a klímaváltozás elleni küzdelem, a vízbiztonság és az erdők védelme kategóriában is „A” minősítéssel emelkedett ki a kozmetikai cég. 

A CDP egy nemzetközi nonprofit szervezet, amely A-tól D-ig osztályozza a vállalatok környezetvédelmi teljesítményét. A minősítésnél figyelembe veszik például a környezeti kockázatok ismeretét és kezelését, a környezetvédelmi vezetéssel kapcsolatos legjobb gyakorlatok bemutatását vagy éppen az ambiciózus és jelentőségteljes célok kitűzését is – írja a Marketing&Média Online.

Az értékelt 8400 vállalat közül a L’Oréal egyike annak a 6 vállalatnak, amely 2019-ben „A” minősítést szerzett mindhárom értékelt területen.

A csoport az egyetlen, amely már négy egymást követő évben is háromszoros „A” értékeléssel büszkélkedhet.

A tripla „A” minősítés elismeri a L’Oréal ambiciózus céljait és mindazt, amit a szén-dioxid-kibocsátás csökkentése, az ellátási láncon belüli erdőirtás visszaszorítása, illetve a vízgazdálkodás fejlesztése érdekében tesz, ezáltal is példaértékű vezetővé válva az új fenntartható gazdaságban.

„Már évek óta azon dolgozunk, hogy vállalatunkat mélyreható átalakítással egy egyre felelősebb és fenntarthatóbb üzleti modell felé tereljük. Ez a kiemelkedő eredmény a csapataink kitartó elszántsága és a rendkívül ambiciózus célkitűzéseink eredménye, melyeket 2013-ban a „Sharing Beauty With All” fenntartható fejlődési programunk részeként határoztunk meg. Miközben büszkék lehetünk erre a kivételes teljesítményre, tudjuk, hogy nem ülhetünk a babérjainkon tétlenül. Folytatjuk erőfeszítéseinket, és a szakértők, valamint bolygónk igényei szerint csökkentjük környezeti hatásunkat. Számunkra ez nemcsak erkölcsi szempontból kötelező, de a társaságunk hosszú távú sikerének velejárója is” – hangsúlyozta Jean-Paul Agon, a L’Oréal elnök-vezérigazgatója az eredmény kapcsán.

Fotó: Marco Verch/flickr.com
Neked ajánljuk
A klímaváltozás az új uniós iparstratégiában is fontos szerephez jut Dilemmák: milyen jövő vár az olajvállalatokra? Magyar zenészek videói buzdítanak környezetvédelemre Valószínűleg az „évszázad legrosszabb éve volt” a tavalyi Ausztráliában Innovatív eszközök napelemekhez
Tovább a forrásra: mmonline.hu
Vissza
Hírfolyam