2021. január 15., Loránd, Lóránt
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

Egyre több vállalat lép a járvány leküzdéséért

A divatházaktól az autógyárakig mindenki megmozdult: a társadalmi felelősségvállalás jegyében hozott döntések talán még sosem voltak ennyire kézzelfoghatók.

A világjárvány kitörése óta alapjaiban változtak meg a mindennapjaink, a vírus terjedésének megállítása és a súlyos állapotba került betegek ellátása elsődleges prioritássá lépett elő. A luxusretikülök és a sportautók helyét pedig ezzel párhuzamosan a szájmaszkok és a légzőkészülékek vették át a kívánatos és értékes tárgyak listáján.

Ezt érzékeltetik azok a fejleményeket, amelyek az elmúlt hetekben számos nemzetközi autómárka és divatipari szereplő háza táján mentek végbe.

A szolidaritás és észszerűség jegyében a Prada, a Louis Vuitton, az Yves Saint Laurent és a Balenciaga is maszkok gyártásába kezdett.

A vállalatok a gyártás mellett nagyobb tételben vásárolnak és ajánlanak is fel védőfelszereléseket. 

Talán nem sikkes, de nagyon is hasznos Fotó: pixabay.com

A vírus terjedése ellen a maszkok mellett a fertőtlenítőszerek jelentik a legfontosabb fegyvert, azonban világszerte küszködnek a megfelelő mennyiség előállításával – a helyzet orvoslására több parfüm- és alkoholosital-gyártó is átállt a kézfertőtlenítőkre.

Számos más ágazat is megmozdult: a hasonló gyártósorokkal és alapanyagokkal dolgozó üzemek igyekeznek kivenni részüket a szükséges vegyi anyagok és orvosi eszközök, például  lélegeztetőgépek előállításából. Az autógyártók közül egyebek mellett a Rolls Royce, a Ford, a General Motors és az Airbus ajánlotta fel a segítségét.

Neked ajánljuk
Ismét jó értékelést kapott a L'Oréal fenntarthatósági programja A fenntarthatóság igénye új feladatokat hoz a pénzügy világába Okosmegoldások segíthetnek megállítani a túlhalászatot A fogyasztók is szerepet játszanak az őserdők pusztulásában A szélsőségessé váló időjárás nem csak forrósággal teszi próbára az embert
Tovább a forrásra: dezeen.com
Vissza
Hírfolyam